massimo? Ik ben net weer terug van stal! Heb echt zo lekker op Cammy gereden! Lijkt wel hoe langer hij stil staat hoe beter hij loopt! hihi, meneer heeft een week vakantie gehad. Archy staat weer op stal en heeft een banaan gehad! Vond ie nog lekker ook!
Dott schreef:
Hahaha heb jij een vermoeden ja?
aalstreep schreef:
ben vanavond weer terug ga nu lekker naar de paarden dagen in Voorschoten
paardjes kijken of paardjes kopen? veel plezier!
Ik zit nu te wachten tot de bbq warm is, dus in de tussen tijd ffies dressuur kijken van het eventing... Zo Tim Lips kijken
Hahahaha een banaan!! ik zou eigk nog gaan rijden, maar stel terug naar stal gaan toch nog een dagje langer uit.. wil ff niet tegen die lege stal aan kijken
Lianne, ik vind het zo verschrikkelijk rot voor je.. Hoe gaat het met je ? Marjan, ik zag een heel leuk filmpje van je op FB!! Goed hoor!! En gefeliciteerd met Archy's modelruin-schap hihi. (Weet nog niet helemaal goed hoe het gaat hoor! Maar je hebt het goed gedaan toch??) Ilona, Gefeliciteeeerdd!! Wat fijn dat het op de keuring zo goed is gegaan!
Uhmm.. ik heb echt geprobeerd alles goed bij te lezen, maar het ging héél veel over zadels & daar weet ik echt niet veel van Dus .. Sorry! Maar ik hoop dat jullie een mooi zadel vinden, hihihi.
Ponykamp was echt té leuk!! Aag was ontzettend braaf en vond alles te gek. Ze had het de laatste dagen wel erg zwaar, maar heeft zich als een echte fjord er doorheen geslagen (ook doodmoe wilde ze nog bij de kopgroep horen (tussen de arabieren hahaha) ) We hebben gesprongen, geraced over de zandvlakte, gezwommen en lekker door de bossen gereden. Ik ga even kijken of ik wat foto's kan uploaden!
super dat je het zo leuk hebt gehad! En dat aag zo braaf was! Je had wel echt heel mooi weer. Knap dat aag het zo uitgehouden heeft met die hitte. Archy was al model ruin Maar 't moest nog in 't paspoort staan! Hi Hi. En dat staat er nu über duidelijk in met een dikke rode stempel op pagina 1. Donderdag maybe weer wedstrijd. Brr. Hoop dat 't zo goed gaat als vorige week. Jah dat filmpje... Whaha. 1x en nooit weer!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 01:16
Fijn dat het geslaagd was Mijn dagje Efteling ook. Geen pardoes gezien, dus geen groeten kunnen doen. Wel een optreden gezien van ddf-crew (die touwtje springende winnaars van Hollands got talent), de nieuwe watershow aquanura (echt geweldig mooi) , voor het eerst in joris en de draak geweest (sodeju wat gaat die hard ) en veel gedaan qua attracties.
Toch nog even met een zadel bezig geweest. Zadelmaker kon natuurlijk ook niet weten dat ik in de Efteling zat. Was die van de bruine massimo. Ga toch de gok wagen Zadel is van een paardje type fjord geweest, heeft Jimmy zijn boommaat en die maat wordt van dit zadel veel verkocht voor koudbloeden. Dus de kans dat ie past is aanzienlijk. Weet zeker dat ik spijt krijg als ik het niet probeer. Moet wel even geduld hebben i.v.m haar vakantie. 4 september hebben we de afspraak staan. Ze komt dan naar boszicht aangezien zij daar vlakbij woont. En is nog precies op mijn verjaardag ook Mocht de massimo niets worden, dan kijken we in haar paszadels wat daarvan op Jimmy past en dan mag ik dat zolang lenen zodat ik op vakantie toch kan rijden. Maar ga enorm duimen voor de massimo uiteraard. Duurt nog even helaas, das het nadeel. Maar kan ik me lekker extra richten op de Horse agility waar we mee begonnen zijn. En das ook leuk, want dan heb ik er tenminste tijd zat voor.
En nu ga ik slapen 11 rond sjouwen in de Efteling is lichtelijk vermoeiend haha.
Ik ga vanavond nog ff een rondje buiten rijden.. dan ga ik dus echt moeten geloven aan de lege stal.. Zal zo ook eens een bericht sturen naar de vorige eigenaar van Sjel, of ze t geld al heeft overgemaakt..
Silence
sterkte daarmee! Das indd ook moeilijk! Vanaaf lekker van niaff genieten! Lekker mee om prutsen. Kan je niet met een stal genoot afspreken vanaaf? Dan ben je er ook niet alleen. Ik moet eerst nog werken tot drie uur en dan naar stal en archy rijden. Ga samen met beste vriendin rijden waarvan haar paard ineens op onverklaarbare wijze weer regelmatig loopt! Zo raar!
Ja, ik ga ook met haar Met Niaff kan ik sowieso niet alleen buiten, dus dan gaat ze altijd mee En prutsen.. mwah.. als ik er een borstel overheen trek is ze het zat en wil ze wat doen Anti knuffel paard
Oke apart dat ie opeens weer goed loopt, maar ja beter zo dan dat ie opeens onregelmatig loopt. Liep ie erg onregelmatig dan?
oh gelukkig. Das wel lekker dat je samen gaat. Jah haar paard is vorig jaar geopereerd aan een afgescheurde kruisband van de knie waarbij ook een stuk bot is mee gegaan. Ze had 50% kans op herstel Maar dan wel herstel dat ze altijd onregelmatig zou blijven omdat ze een stuk van de kruis band gehaald hebben. Pijn heeft ze niet. Wedstrijden zou ze nooit weer in mogen. Maar nu sinds een week begon ze steeds beter te lopen naar gister helemaal goed! Zo maf!
Silence
Lekker van niaff genieten inderdaad Ik heb niet zo heel veel plannen. Straks even paaltjes halen voor de Horse agility, naar stal en vanmiddag nog even met de hondjes naar het bos als het daar begaanbaar is na al die regen.