hihi ik heb me site ook beetje aangepast nu nog een wat minder albums er op en dan vind ik het best
marjolein_el
Geplaatst: 13-11-11 23:22
Cchanny schreef:
De normale versie is niet om aan te zien
Oh haha, vind de groene versie ook wel wat aparts hebben! Vind hem wel mooi. Was alleen ook wel heel benieuwd naar de normale versie maar die is dus blijkbare minder.
die is erg donker. Omdat ik met tegenlicht wilde werken. En dat was niet geworden. Erg donker. Dus heb hem moeten oplichten.
Valanee
Geplaatst: 14-11-11 02:04
Serieus! die enorme brand in laren is dus 1 straat naast mij... Echt super eng! Hele houtzagerij in de brand, 3 woonhuizen in as en hele bieb is met de grond gelijk... en nog steeds is het vuur niet onder controle.. Inmiddels is het gedeelte zo groot als een huizenblok al afgebrand! o.O
Killyenn
Geplaatst: 14-11-11 02:21
Brr, eng Anouk! Is er kans dat het jou kant uit komt of is het ver genoeg om bij daar vandaan te blivjen?
6/8 gedaan, alleen Ryvonne en Ellie nog, die doe ik morgen Er staan ook al wat bloopers en extra foto's op
Ik heb nu van 9 fotografen foto's, volgens mij waren het er 11? Jeej dan kan ik m'n topic maken! Vind alles tot nu to al onwijs gaaf!
NathalietjeB
Geplaatst: 14-11-11 14:59
wie heeft t nog meer?? bij mij blijft de site al 2 uur op loading staan als ik wil opslaan heb een gedeelte erop gezet maar hij blijft nu al dik 2 uur op laden staan help!!
Killyenn
Geplaatst: 14-11-11 14:59
Mijne staan dr zo op
Thanks doom Vind die foto ook erg leuk, jullie staan er beide zo trots op
Laatst bijgewerkt door Killyenn op 14-11-11 15:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik moet inderdaad nog van Bibi, Nathalie en dan van nog eentje?
Killyenn
Geplaatst: 14-11-11 15:03
Waar ik alleen bang voor ben, als ik tegelijkertijd met iemand anders m'n foto's erop ga zetten, en ik klik net na diegen op publish, verdwijnen de foto's van de ander dan niet plotseling?
Richard, zie in je profiel een foto staan opzoek naar konikpaarden, als je ze nog een keer gaat zoeken moet je naar de duinen achter bergen a/z gaan, daar kom ik ze echt áltijd tegen! Mét veulentjes.
@Marjolein: Dat hoorde ik ook al van Nathalie. Dat ik meer richting Castricum/Bergen/Egmond moet gaan. Ik was toen met Inge in de Kennemerduinen. Daar loopt volgens mij ook nog een kudde rond. We gaan iig de volgende keer eens meer in het Noorden proberen. Dank je wel.
doom
Geplaatst: 14-11-11 15:14
Killyenn schreef:
Mijne staan dr zo op
Thanks doom Vind die foto ook erg leuk, jullie staan er beide zo trots op
Ik ben ook zo trots als een pauw! En ook zeker op al jullie foto's Vind het nog steeds heel lastig kiezen welke aan de muur gaan, ben daarom erg blij dat ik lekker een fotoboekje in elkaar ga zetten
of iedereen is nu aan t uploaden en door dat er meer mensen misschien aan bezig zijn blijft hij op laden staan?? ga t straks nog maar keer proberen of t ligt aan mijn laptop maar goed...
Killyenn
Geplaatst: 14-11-11 17:05
Is 't a;l gelukt?
Zo, al mij foto's staan er op Ga nog wat leuke bloopers d'rop zetten, moet er nog wel wat meer hebben dan dit