ja maar bente zit op 1 been en annelie op de andere volgens mij .. dus dan moet ik er tussen door kunnen kijken . Maar als er iemand voor het beeld kruipt dan zoekt iedereen ze eigen stoel maar
Oh ik wil nu echt NM kijken
Twilight
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-09 23:05
dan ga ik wel naast iemand anders zitten mays hahahaha
ik vind wel dat we een group hug moeten doen en die op camera moeten vastleggen en die in opening nieuw topic moeten doen
Daarom haalt Ilona ze ook een dag eerder op...dan zitten we waarschijnlijk wel goed. Ik ga er een beetje vanuit dat ze NM in zaal 1 gooien (de grootste en met balkon dus) want die heeft ook het grootste scherm.
Heeft 8 zalen. 8 is echt heel klein en moet je helemaal naar boven met een smal trapje. 1 en 2 zijn het grootst en hebben allebei balkon. Alleen de 'grote' films draaien in 1 en 2.
Maar gezien de onverwachte hit van Twilight denk ik wel dat ze hem in 1 gooien.
Tuurlijk ! Gelukkig heb ik grote bovenbenen.. Af en toe moeten jullie wel wat verschuiven ivm de bloedvoorziening maar ik bet zeer zitbaar en aangezien annelie een eigen stoeltje opzocht is er weer een been vrij
arans
Geplaatst: 11-11-09 23:24
Sani schreef:
Citaat:
Marlies Ilona Ilona Maysoon Bente Marloes Leane (toch eventjes onder voorbehoud hoe het hier thuis gaat) Annelie Sandra Sharon
Marloes
Geplaatst: 13-11-09 10:43
Maysie schreef:
Tuurlijk ! Gelukkig heb ik grote bovenbenen.. Af en toe moeten jullie wel wat verschuiven ivm de bloedvoorziening maar ik bet zeer zitbaar en aangezien annelie een eigen stoeltje opzocht is er weer een been vrij
Maare... ik zit wel met een probleempje ik kom wel met de trein zoals het nu staat dus dan moet iemand wel zo lief zijn om mij op te pikken van het station .. Wie komen er nog meer met de trein?