Hebben voor zondag een afspraak in de ruitershop gemaakt voor zadels passen. Ga me morgen even oriënteren op modellen. Helaas dan wel dressuur of vzh maar op buitenrijzadels zit zon enorme levertijd dat ik met een beetje pech tot november/december zonder zadel zit. Daar heb ik ook niks aan, belangrijkste is dat het past.
jeetje wat zitten daar lange leverings tijden aan! Wel balen dat je niet over moet op dressuur of vzh, Hoop dat je een erg fijn zadel vind! Heb je ook al op de site van divoza gekeken onder tweede hands zadels? Daar staan ook demo zadels op met leuke korting!
Dott
Geplaatst: 27-07-12 18:12
Hahaha, ga je in okt zonder zadel mee
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-12 18:13
Ja is wel balen, maar tot minstens einde van het jaar geen zadel hebben is ook geen optie... Ben momenteel overal aan het kijken, moet ook wel een beetje aan te rijden zijn met Jimmy.
Ja snap ik Ben net bij de vorige eigenaar van Niaff geweest, ook bij die tinkerkruizing meteen gekeken. Wel echt een leuk ding, maar heb daar echt mn hoofd nu ff niet naar. Straks op tijd naar bed
wat leuk dat je daar bent wezen kijken. Begrijpelijk dat je hoofd daar nog niet naar staat. Nog onweer gehad? Hier helemaal niks. Alleen wat spatjes regen.
hahaha, ik ben vrij vandaag, zal straks naar stal toe, cammy denk maar ffies rijden en eind van de middag barbequen. morg weer vroeg werken, jakkie. Jij nog plannen?
aalstreep
Geplaatst: 28-07-12 10:36
Hier hebben we ongeveer 10 min regen gehad.
Ben gister avond bij zadels gaan kijken in de winkel. Heb op de massimo trail, massimo dressuur en een Kent en Masters veelzijdigheid gezeten. Massimo dressuur zat ik verschrikkelijk in, de Kent en Masters zat wel goed maar harder dan Massimo en de Massimo trail zit als een dressuur zadel maar zat wel goed. Heb alleen wel gemerkt dat ik normaal in stoelzit zit in mijn zadel en dat ik ook nog eens verpest ben met de zachte zitting van de barrefoot .
Laatst bijgewerkt door aalstreep op 28-07-12 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
hahaha, dan word het er niet makkelijker op kwa keuze als je zo'n zachte zitting gewend bent! hihi. Heb je al een keuze kunnen maken welke je wilt passen?
aalstreep
Geplaatst: 28-07-12 10:51
De Kent en Master en Massimo trail. Vond het bijde prima zadels de Massimo zit iets zachter. Moet maar gewoon wennen aan de zit wand anders is een bbp de enige optie voor mij denk ik . Voel me nu een beetje de prinsses op de erwt haha.