Ik heb nog niet gegeten, denk dat ik maar een soepje neem
Ivonka
Geplaatst: 29-09-12 19:29
Robijntjah schreef:
Oohja, misschien een tip vooraf: Bij Modesta geen zweepjes of andere dingen, dan wordt ze alleen maar heel hectisch! Mooi kijken doet ze toch wel de hele tijd!
Haha, denk dat ik dan met ernaast staan al mijn andere pootje breek Ze is gewoon nog een beetje koppschuw en snel onder de indruk dus bewaar liever een beetje de rust!
Ja Karen, Cap heeft een donkere neus. Heb al olie doekjes gehaald maar dat vervaagd zo snel. Heb mn hoofdstel ook al in de poets en bit weer schoon. Paard gaat morgenvroeg in bad
Ik twijfel ineens of ik nog doekjes met olie heb liggen... Ach, ik laat mijn chauffeuse wel even de jumbo inhollen morgenochtend
Femke_Tweety
Geplaatst: 29-09-12 19:41
Die van mij gaat waarschijnlijk alleen maar schaapachtig staan kijken bij hinnikgeluiden en plastic zakjes... Appeltje omhoog houden werkt waarschijnlijk beter...
Nog even een praktisch dingetje...
Ik heb geen telefoonnummers, van niemand.
Nu ben ik uiteraard geenszins van plan om met pech te komen staan of zoiets, maar ik zou het wel handig vinden om dat dan iemand te kunnen laten weten...
Ik volgens mij ook niet maar ik doe ook zekersteweten niet aan afhaken
Madieke
Geplaatst: 29-09-12 19:52
Sanne en Renee Even snel berichtje, we moeten om 9:30 paraat staan. Ti's een uur en een kwartier rijden, dacht ik. Dus 8:00/8:15 weg ofzo..? Ik kan ook naar lammerschans komen hoor of ergens een carpool bij de A4 ofzo..?
Mijn leren halster + hengstenketting ligt achterin m'n auto lenen is geen probleem, maar ook voor mij geldt wel vergoeden als ie kapot is. (hij was 20 euro xD dus als je dat risico wil lopen, prima haha)
Ooh super Regine, dan hoef ik niemand de winkel in te sturen Voel me al zo'n lastpak! Heel erg bedankt!
Meisje bij wie ik de vergunningen ging halen werd helemaal enthousiast toen ik zei dat het om een barokke paarden meeting ging haha
Leuk!
Sjolvir
Geplaatst: 29-09-12 20:32
Jenny S, beterschap met je hond.
En hoe was de eventing Cortana?
Femke_Tweety, super die palen en draad! Ik heb 9 palen (kleine) en rol draad, maar ben ook in de ochtend)
Lifaya, als je echt geen drinken hebt, even langs mijn auto lopen, heb er wel cola light van de lidl in liggen van die halve liter flesjes.
Arm arm arm paard, vanmiddag in bad gestopt, hij had het koud! Dus na het wassen stond hij onder fleeceje, met daarover badstofje met hals, met daarover teddy deken. Maar is dus schoon, mist pluk manen, als ik de dader te pakken krijg grrrrrrr. Nog nieuwe bus anti klit gekocht, want heb er dik een halve door heen gejaagd en plons cowboy magic. Geleende bit zit in hoofdstel. Hengsten ketting heb ik ook. Zak wortels gekocht bij de lidl om aan stukjes te hakken om meneer geintresseerd te houden.
Heb eventueel nog slipketting kleur zilver voor iemand die die zou willen lenen. En heb nog een zwart met messing biothane halstesr bij me (van mijn endurance hoofdstel). Jurk ligt klaar.
Heb er zin in!
Anoniem
Geplaatst: 29-09-12 20:33
Was wel tegen jou Renee
Euh, wat jij mooi vind op mijn witje Ik kan nooit kiezen! Neem zelf een bruin hoofdstel mee, gewoon engels, en een zwart, waar ik altijd mee longeer, zonder neusriem met zilveren bling frontriem.