Renee en Madieke moeten we nog even kijken hoe we het gaan doen met vervoer? Ik kan best Renee ophalen en dan naar hazerswoude (?) Rijden als dat makkelijk is? Waarschijnlijk gaat suus dan ook mee, moet nog even bevestiging krijgen... die pik ik dan eerst op in katwijk... mag/kan die dan ook met jou meerijden? Ik weet niet hoeveel plek er in de auto is... en hoe laat wil je dan vanuit hazerswoude vertrekken?
Oja, Sanne, niet mijn zonnebril vergeten, heb hem hard nodig lol
Bagheera_206
Geplaatst: 29-09-12 18:44
Ah kijk. Hier worden wat logistieke strijdplannen uitgedacht!
Chantal wordt morgenochtend om 07.30u bij mij gebracht. Dan halen we samen Lara op en rijden we door naar Nicole waar we tussen 08.15u - 08.30u zullen zijn. Dus wss zullen wij er dan ook pas om 09.30u zijn.
Ach. Komt vast goed. Doordeweeks gaat mijn wekker om 05.30u en gisteren om 01.30u gaan slapen, omdat ik de foto's nog wilde doen en vanmorgen was ik om 08.30u weer wakker.
Pff anders ik wel qua doodheid... heb vanavond een feestje in Leiden en dat begínt om half 11 pas dus als ik even weg ben lig ik te tukken op een heuveltje... niet vergeten me in te laden voor de terugreis!
Heb ik niet echt tijd voor mja als ze niet terugbelt kan ze gewoon niet mee... dat is heel jammer maar eigen schuld hihi xD En als ik moe ben hoor ik toch niemand... dan kan ik heel wazig voor me uit zitten staren en hoor ik ergens in de verte geratel, dus je irriteert maar een eind heen hahahah
Haha ik ben morgen waarschijnlijk ook super enthousiast maar betwijfel of jullie dat nog merken na dat stuk door het zand met krukken...
Femke_Tweety
Geplaatst: 29-09-12 19:15
Denk dat ik mijn wekker maar meeneem de duinen in... Mochten er mensen slapen dan laat ik hem afgaan...
(Of ik leg een appel op je buik en stuur Tweety op je af... )
Voor mij wordt het ook een vroegertje. moeten uiterlijk 08.00 wegrijden op stal. Dus +/- 7.30 op stal zijn... Ben bang dat ik voor Tweet ook een wekker mee moet nemen... Anders loopt hij slaapwandelend de trailer op...
Kkkaren
Geplaatst: 29-09-12 19:16
Hebben er nog modellen behoefte aan een hengstenketting of Champion Shine On (professioneel showspul wat je rond de neus kan doen om te laten glimmen, staat erg mooi op de foto, ik heb de zwarte versie)?
Oohja, misschien een tip vooraf: Bij Modesta geen zweepjes of andere dingen, dan wordt ze alleen maar heel hectisch! Mooi kijken doet ze toch wel de hele tijd!