ik fotografeer normaal nooit binnen, vroeger weleens. en dan inderdaad op kunstlicht en sportstand maar toen kon ik flitsen. waar heb jij de M en AV dan op staan?
Blanket
Geplaatst: 12-11-11 23:46
Lekker je witbalans op AUTO laten staan als je nog niet zeker bent. Bovendien zit de camera er echt bijna nooit naast, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Zet je diafragma vast op F4, speel met je sluitertijd en ISO. Gaat lukken!
Hey, Is er iemand van jullie die een keer een shoot met mij en [***] wil doen? ( www.[***].weebly.com ) Anouk is ook 2x bij me geweest en vond dat echt super leuk! Mocht je zin, tijd en ideen hebben. Pbtje
Jaah! Alleen de sneeuw is er nog niet maar je mag ook zonder sneeuw komen dat weet je Ben nog steeds op zoek naar een mooie jurk! roze allstars er onder zie het helemaal voor me!
[***] is echt zo erg vooruit gegaan dat geloof je niet! ze doet het echt super. Wel ff wat anders als toen ik met jou in het bos ging rijden Whaha
Bagheera_206
Geplaatst: 13-11-11 00:28
Cchanny schreef:
AV ken ik niet Heb ik ook niet op me camera.
Dat heet op je Alpha vast anders. Dat is diafragma voorkeuze stand. Die gebruik ik het meest. Tenzij ik binnen sta of de flitser erop zit. Dan staat hij wel op M.
Bagheera_206
Geplaatst: 13-11-11 00:30
An0uk14 schreef:
Alou@ We moeten nog steeds een keer in de sneeuw doen xD
Alou@ We moeten nog steeds een keer in de sneeuw doen xD
Mag ik dan mee?
Ik ook! Ik ook!
annelot
Geplaatst: 13-11-11 10:12
Ryon heeft 22 november weer een fotoshoot op het strand, hahaha, dit maal bij Lisa Dijk. Het is op een dinsdag dus hopelijk gaat het lukken hem ook los te doen op het strand. Hij is inmiddels ook geschoren en ziet er lekker strak uit. Verder mooie foto's voorbij zien komen!
ik ben er achtergekomen dat ik beter wel bijv. mijn witbalans kan veranderen als ik in RAW schiet. ik had die zondag heel veel verschillende witbalansen gehad met fotograferen door dat ik hem op automatisch had staan. Ik heb gisteren sinterklaas op de foto gezet en dat heb ik gewoon allemaal op zon gedaan ging super goed. kijk als je jpg fotografeerd ben ik er ook wat huiveriger onder. omdat je dan niets kan veranderen. of jah minder dan met RAW.
Ik heb van de winter misschien nog een ijslander die ik op de foto mag zetten en anders komt die in de zomer haha en natuurlijk 29jan al die honden!!
REYNIR
Geplaatst: 13-11-11 10:53
pinkie87 schreef:
Ik heb van de winter misschien nog een ijslander die ik op de foto mag zetten en anders komt die in de zomer haha
Welke? Die van Angelique?? Of wachten we op sneeuw en doen we Reynir
hahaha nee die ijslander die ik op de foto zet krijg ik voor betaald dusss liever geen meeting hahaha
Anoniem
Geplaatst: 13-11-11 11:57
Blancket Bagheera_206 An0uk14 [***]@ We moeten nog steeds een keer in de sneeuw doen xD Mag ik dan mee? Ik ook! Ik ook! Van mij wel, het is wel in [***]/Ilpendam