hebben jullie er zin in????? ik zie dat er aardig wat mensen zijn die er zondag heel vroeg uitmoeten haha ik zet de wekker om 6.30 en dan ff wakker worden daarna aankleden en paardje doen ff wei uitmesten voeren zn slobber maken enz enz. daarna douchen aankleden en op naar de efteling
haha ik ga met de auto gelukkig raak gestrest van openbaar vervoer haha. hopelijk word het echt mooi weer zeg.
en ik doe lekker makkelijke kleding aan mn legging met sport broekerover en gewoon een shirt haha en iets blauws
Rienn
Geplaatst: 14-04-11 16:41
Beter dat je met de auto gaat! Al vind ik het OV niet vervelend ofzo. Het weer is alweer anders dan gisteren voor zondag, maar we het blijft iig droog.
Ik doe gewoon aan wat ik normaal ook draag. Niets blauws, behalve mijn spijkerbroek dan. Heb geen blauwe kleding.
ohja ik heb een blauw topje neigt meer naar aqua blauw of groen haha maar tis alleenmet spaghetti bandjes dus t moet dan wel warmworden die dag. kwa brek ga ik simpel hoef er niet geweldig uit te zien maar moet gewoon gemakkelijk en lekker zitten