de meeting van HPS en bokt, hebben overigens helemaal niets met elkaar te maken, HPS vond het leuk om onze meeting te kopiëren!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Andamoon: mooi paard heb je in je bezit zeg! erg gaaf!![]()
de meeting van HPS en bokt, hebben overigens helemaal niets met elkaar te maken, HPS vond het leuk om onze meeting te kopiëren!
andamoon schreef:horsieslii schreef:Monique, je gaat mee met die van HPS, niet deze meeting
Die van 10 april toch ? had niet in de gaten dat het overzichtje van 6 maart was.....
Dan weten ze alvast wie Grafito is ! Dat is dus dan op 10 april wel de enige hengst ? Dan moet Comanche het op 6 maart alleen redden tussen al die mooie dames....
horsieslii schreef:Monique, je gaat mee met die van HPS, niet deze meeting
andamoon schreef:Die van 10 april toch ? had niet in de gaten dat het overzichtje van 6 maart was.....
Dan weten ze alvast wie Grafito is ! Dat is dus dan op 10 april wel de enige hengst ? Dan moet Comanche het op 6 maart alleen redden tussen al die mooie dames....
idefix4 schreef:En dat 6 maart, volgens mij hebben we er zat over zitten lachen dat Frank die dag op pad gaat en zijn bijna jarige vrouw achter laat. Daar was onze meeting door onstaan.
idefix4 schreef:Maar de 10e is Grafito er dus met Samaranch en Vienna.En idd, als ik hem zie, ga ik een zonnebril opzetten. Wat een mooi wit paard!
SSDesign schreef:Bedankt voor de infomail, maar jullie zijn vergeten wat te doen bij slecht weer.
yvonnepuntnl schreef:Begrijp ik het nu goed dat het helemaal niet in de Drunense Duinen is?
Edit ik zie net dat Udenhout (voor mij) aan de andere kant dan de Drunense Duinen ligt.