Hmmm Friezel staat met een wat opgelopen been en loopt stijf dus mogelijk komt mijn plekje wel vrij. Ik baaaaaaal enorm !!!! Hoop niet dat ik een peesprobleem heb....had juist plannen om in mei mijn Z2 debuut te plannen..... Owwww ik ben niet happy.....
roosje78
Geplaatst: 02-04-14 13:59
He, jeetje, wat rot voor je! Heb je de veearts al gebeld?
Merci mensen... ik bloos er helemaal van!!!MMaar ik wens niemand kwetsuren op, nog aan zichzelf, nog aan het paard!
Ik wil graag bij de volgende keer mee doen, maar gezien jullie het op een zondag organiseren, kan ik nooit mee. Het is of werken of wedstrijd tot oktober.
Vandaag trouwens toch bijna niet kunnen mee gaan. Ik stap oo de jongste en nog voor ik teugels en slof goed vast had, begon ze te bokken. Als een echt rodeopaard, 40meter aan een stuk door. Ik was al een beugel kwijt en bij elke bok verwachte ik er langs te liggen. Als bij wonder krijg ik ze stil en kon ik afstappen (trillend als een blaadje)
Dan aristo, die liep maandag zo stijf als een strijkplank omdat ze zondag naar hun zomerwei gingen en vandaag had hij er nog last van. Hopelijk morgen een betere dag.
Leuk dat het toch doorgaat. Gewoon van marlies? Ik zag in het blad dressuur dat ze zelf van die clinics willen gaan organiseren misschien dat ze daarom niet zo happig waren. ....heel veel plezier iedereen!
Net een mailtje van T.ristan ontvangen.. De prijs valt me alles mee. Je kan voor een individuele training naar zijn stal komen en dat kost €100,-. Hij gaat dan eerst zelf met je paard aan de slag, daarna samen, waarbij je ook bespreekt wat dus de beste manier van aanpak is voor jouw paard.
Ik heb niet echt een antwoord gekregen op wat de kosten zouden zijn als we met meerdere combinaties zouden komen. Mochten jullie nog interesse hebben, willen jullie dit dan aan mij laten weten dan kan ik hier nog achteraan gaan. Anders ga ik voor mezelf een individuele training afspreken.
Ik ben niet zo scheutig op mensen die zonder mijn paard te kennen, er eerst op kruipt...
Udo2001
Geplaatst: 03-04-14 12:35
webster543 schreef:
Ik ben niet zo scheutig op mensen die zonder mijn paard te kennen, er eerst op kruipt...
T.ristan zou ik gerust op mijn paard laten rijden, deze man rijd met veel gevoel voor het paard.. Ik zou het zelfs wel leuk vinden om het eens te zien! Nu vind ik 100 euro wel echt veel geld...
luv
Geplaatst: 03-04-14 12:36
Volgens mij doet hij dit dmv grondwerk en niet door er zelf op te gaan zitten. Al zal hij dat misschien wel doen als je dat zou willen?
Je mag ook gewoon zonder paard anders met mij mee hoor Sandra, als je zou willen!
Klopt, de eerste les is normaal gesproken alleen grondwerk. ik vind het ook vrij prijzig. Ik heb wel eens zo'n training gedaan, toen waren ze nog een stuk minder duur.
luv
Geplaatst: 03-04-14 21:48
Zoiets dacht ik al.. En dan zal het waarschijnlijk nog een uurtje ofzo zijn dat ie je als combinatie onder het zadel helpt? Ik ga het sowieso nog even navragen hoe het precies in zijn werk gaat. Maar als ik het zo hoor wordt een clinic dus verder lastig, tenminste met meerdere paarden, als ie al een uur bezig is met alleen het grondwerk van 1 paard.. Dan lijkt het me handiger als ik zelf met mijn paard ga. Kan natuurlijk altijd vragen of er mensen mogen komen kijken als daar interesse voor is.
Aristo is niet bepaald receptief voor grondwerk vrees ik. Al een paar keer geprobeerd, maar de reacties blijven hetzelfde "ik slaap"! Maar op zich geen slecht idee, eerst grondwerk.
vur
Geplaatst: 04-04-14 18:16
Tja, bij mij was het de tweede keer zelf proberen om het grondwerk te doen en de derde keer pas rijden. Maar het was per paard verschillend kennelijk.
Ik liever niet,kleed mij te weinig af en ik maak er vast weer een vlek op.
Udo2001
Geplaatst: 05-04-14 21:32
ambre schreef:
Ik liever niet,kleed mij te weinig af en ik maak er vast weer een vlek op.
Zoiets heb ik ook, doe mij maar zwart of blauw.....
roosje78
Geplaatst: 05-04-14 21:41
Ben ook nog in dubio... Witte rijbroek die ik liever ook niet een ook paard in het wit hoeft niet perse. Hij gaat wel in de knotten! Verder ga ik nog even denken!