Vriendje gaat alleen niet meer mee, is inmiddels al een beetje paardenmoe geloof ik Is ook logisch.. En niet erg, vind het ook wel leuk om eens een hele dag iets alleen te doen! Nouja met een leuke groep dan
Haha! Het is ook wel fijn om helemaal je eigen ding te hebben. Denk dat je het mss ook gauw zat zou worden als je ieder weekend mee naar de voetbal moest of mee naar de werkplaats om aan z'n auto te sleutelen.
(behalve mijn kleren, en de koordsingel, die zit nog in de wasmachine)
navigatie stel ik vanavond in. Morgenochtend even tanken, en dan maar blijven hopen op mooi weer.... De voorspellingen zijn goed.
Qua paaltjes: ik heb 28 kleine en 2 grote prikpalen. (Groen en wit door elkaar, oud en nieuw door elkaar) Lint/koord heb ik ook zat. De ervaring leert dat ik vrij druk ben met mijn paardenbeest. Het zou dan ook handig zijn als iemand anders de "losgooipaddock" opzet. Ik zit in de ochtendgroep. Dat betekent wellicht dat de middaggroep geen paaltjes en lint heeft? Ik neem het mee terug naar huis na het ochtendprogramma. De paaltjes zijn niet van mijzelf, en kan ze dus ook niet laten staan voor de middaggroep.
Ik heb aan Renee gevraagd of zij het losgooipaddockje wilt maken. Madieke heeft aangeboden haar te helpen. Dus dat komt vast helemaal goed. Zijn met 15 fotografen en er zijn er vast wel een paar die even willen helpen.
Ik heb aan Renee gevraagd of zij het losgooipaddockje wilt maken. Madieke heeft aangeboden haar te helpen. Dus dat komt vast helemaal goed. Zijn met 15 fotografen en er zijn er vast wel een paar die even willen helpen.