Ik zit te denken, maar misschien kan het ook niet, maar is het anders een idee om drie per uur te doen? Dan hoeft er niet een groepje in te leveren qua tijd en aandacht en zo komt iedereen aan de orde. Dan wordt het bijvoorbeeld zo iets: Les 1: 13:00 tot 14:00u - Udo - Beemst - Webster Les 2: 14:00 tot 15:00u - Amber - Roos - Jonne Les 3: 15:00 tot 16:00u - Hartje - Anouk - Lien
Ik had nog wel een vraagje, hoe doen we dat als om 12.30 de rondleiding is en de eerste groep rijdt om 13.00 en moet fan opgezadeld en in ieder geval ingestapt klaar staan (en bij 3 kwartier les misschien al wat langer hebben losgereden)
Waren er geen personen die met 3 willen rijden? Want ik dacht dat ik dat had gelezen.. Een extra les gaat niet want we hebben maar 3 uurtjes
roosje78
Geplaatst: 01-04-14 14:52
Dat meende ik ook. Ik dacht dat dit Amber en Udo waren. Willen jullie 45 minuten doen, en dan met drie personen? Dan krijg je dus maar effectief 15 minuten aandacht ipv 23. Maar dan Webster wel mee doen!
Okee zo had ik het niet begrepen .. Maar dan zou het idd wellicht wel beter zijn om 1 uur af te spreken en groepjes van 3 te maken.. Dan is de kans groter en wat Lizette al zegt heb je wat langer aandacht
roosje78
Geplaatst: 01-04-14 15:13
Udo2001 schreef:
Okee zo had ik het niet begrepen .. Maar dan zou het idd wellicht wel beter zijn om 1 uur af te spreken en groepjes van 3 te maken.. Dan is de kans groter en wat Lizette al zegt heb je wat langer aandacht
Dat had ik ook al voorgesteld, maar dat vonden een aantal niet zo'n goed idee.
Ik ben even gaan terugkijken in de mails want ik dacht al dat er een reden was waarom we met 2 reden en niet met 3 (bij Alex was het per 3 hé?). Marlies heeft hier zelf om gevraagd. Ze had het liefst individueel les, maar omdat dat helemaal niet te doen is hebben we dan groepjes per twee gemaakt. Per drie vond ze te veel. Ik heb dan wel gevraagd of er 1 groepje per 3 mocht en de rest per twee omdat Nathalie dan meekon. Maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.
Dus ja.. we zullen anders eerst even de reactie van Marlies afwachten?
Amai. Zo veel moeite voor mij... dank u , ik voel mij een beetje "teveel". Als niet gaat, dan heb ik pech hoor, jullie moeten zich niet per se voor mij in bochten vringen. Trouwens, eerst zaterdag overleven... wie weet kunnen jullie ook een dag gekwetste bezoek organiseren :-P
Voor mij is het ook een meeting,zou het gezellig vinden als jij er ook bij bent.
roosje78
Geplaatst: 02-04-14 08:05
xBikkeltje schreef:
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik heb er gewoon zin in, hoop wel dat ik niet uit toom val met een paard wat de wissels nog niet beheerst.
Die van mij doet ze ook nog steeds niet goed. Dus je bent niet de enige!
En Webster: We vinden je leuk en aardig en vinden het leuk als je er bij kunt zijn. Dus ja, daar doen we moeite voor. Maar, he, misschien valt er nog iemand van zijn paard af, of wordt er toch nog eentje kreupel en dan kun je zo mee doen. En over een aantal maanden hebben we weer een clinic en anders gaan we toch volgend jaar weer naar van Baalen?