Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kady1 schreef:Wij hebben hier thuis even goed overleg gehad ook met onze eigen da. Om dat we niet precies weten wat voor virus / ziekte het gaat en we niet het risico willen lopen dat we ziektes gaan verspreiden is het voor ons verstandiger om niet te komen. Nu maar hopen dat mijn eigen paarden niet ziek worden.
Kady1 schreef:Wij hebben hier thuis even goed overleg gehad ook met onze eigen da. Om dat we niet precies weten wat voor virus / ziekte het gaat en we niet het risico willen lopen dat we ziektes gaan verspreiden is het voor ons verstandiger om niet te komen. Nu maar hopen dat mijn eigen paarden niet ziek worden.
Amable schreef:Ik bedenk me dat ik ook geen hengstenketting heb, heb een hekel aan die dingen, maar dat het voor de foto's idd wel mooi is. Als iemand er nog 1 heeft?
Amable schreef:Vergoeden bij kapot maken geen probleem, schoonmaken is denk ik lastig er. Want dan zou ik hem graag onder de kraan houden en dat is midden in het bos een beetje lastig. Ach, en anders heb ik ook gewoon teugels natuurlijk
Amable schreef:Oke, nu kwijlen mijn paarden sowieso eigenlijk nooit zo, haha. Maar even een doek erover dat moet wel lukken