monique1983 schreef:klinkt lekker groot hahaha
die ik zag waren van die kleintjeshahaha
ja dat wel maarja een paard is ook groot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
monique1983 schreef:klinkt lekker groot hahaha
die ik zag waren van die kleintjeshahaha
fidodido schreef:Nou ik denk dat het best goed gaat komen met ComancheIII met andere paarden.
Circus Belly Wien staat op een manege en we zijn zaterdag met een paar van het circus in de bak gaan rijden, was echt gezellig en weer een hele ervaring voor manche, gewoon met zijn alle in 1 bak. zondag ochtend kwamen ze met koetsen lessen in de bak en de andere paarden gingen ff de wagen in voor 2 uurtjes en Comanche bleef met op stal staan omdat de trailer ingebouwd stond en niet aan een auto vast. Hij keek wel en een beetje hinneken maar voor de rest echt heel erg braaf. s'middags voor het eerst zonder zadel gereden op hem en dat voelde zo goed, Hij deed vanochtend ook al over heel de lange zijde de spaanse pas en de compliment zonder lijnen. Toen ik er zonder zadel op zat dacht ik van laat ik de spaanse pas eens proberen als ik erop zit, en hij deed gewoon 5 passen achter mekaar zonder dat er iemand naast liep om de aanwijzingen te geven en ook de compliment alleen moest ie daar nog wel een beetje hulp bij hebben. Maar het gaat echt met sprongen vooruit.
Helaas niet gefilmt wan de camera was leeg en heb bijna heel het weekend onder stroom gezeten en dus ook zonder kachel, was echt koud, maar manche zijn fleecedeken heeft mij de nacht door geholpen, hihihi.
monique1983 schreef:ja ik heb er ook nog geen 1maar hoor er steeds mensen over enzo dus ja was wel benieuwd
weet niet eens wat de prijzen zijn maar eerst voor en andere tas sparen maar weer dat eerst
monique1983 schreef:ohhh idd wel handig ik had er op topdeals 1 van nikon gezien was 45 euro
en daar kon dan ook me body met de lens er op er in zoals het plaatje
maar mischien heb je zo 1 ook wel op mp
monique1983 schreef:ja ik heb er ook nog geen 1maar hoor er steeds mensen over enzo dus ja was wel benieuwd
weet niet eens wat de prijzen zijn maar eerst voor en andere tas sparen maar weer dat eerst
Queelens schreef:Lisa, ik heb even gevraagd he we hebben wel een (klein)campingtafeltje
en over tassen, ik heb er 2
een schoudertas van lowerpro (die neem ik dan waarsch mee)
en een grote rugzak van tamrac (maar die tas is ook heeel erg groot voor laptop ook en m'n mappen etc)
JAZZ4ff schreef:Dag na de shoot vlieg ik naar Rio voor de carnaval, kom ik van huis dan moet ik 3 pelican koffers mee sjouwen.
Zo als het nu uit zie, zitten we in Dusseldorf en hoef ik maar 2 tassen mee te nemen, rest blijft in het hotel achter.
de 3 pelican voor in de vliegtuig.
[i mg]http://img.photobucket.com/albums/v64/normanbrown/Horses%205%202011/01_2011-03-06%20Bokt%20meeting/peli_1.jpg[/img]
Dit neem ik waarschijnlijk mee (komt nog een 7D en een 5DmkII) 2DmkIII (laat ik waarschijnlijk in het hotel achter) en 1DmkIV (+resrve batterijen), 2 70-200mm f/2.8 L, 300mm f/2.8 L IS, primes en diverse zoomlenzen, flitsers, pocket wizards triggers, laptop, image tank (externalgeheugen) extra AA-baterijen en klein spul.
[im g]http://img.photobucket.com/albums/v64/normanbrown/Horses%205%202011/01_2011-03-06%20Bokt%20meeting/IMG_6213-2.jpg[/img]
JAZZ4ff schreef:smeetjoew schreef:Zoooo, mag ik een keer wat van je lenen Jazz4ff.... *doet buiging*
Wat voor objectief is die linksonder?
300mm f/2.8 L IS, niet zichtbaar is een 400mm en 500mm, die laat ik achter in het hotel waar we die weekend verblijven.
[im g]http://img.photobucket.com/albums/v64/normanbrown/Horses%205%202011/01_2011-03-06%20Bokt%20meeting/123454352.jpg[/img]