bromfiets schreef:We hebben een vrachtwagen![]()
![]()
Er passen 4 paarden in en er zijn nog 2 plekken over, heeft er nog iemand vervoer nodig?
leuk, goed nieuws, heb je nog een paardje voor barbara weten te regelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
![]()
Er passen 4 paarden in en er zijn nog 2 plekken over, heeft er nog iemand vervoer nodig?
bromfiets schreef:Moeten we nog even kijken, godiva loopt erg moeilijk op het moment en verder hebben we er geen staan waar ik iemand op durf te zetten die ik nog nooit heb zien rijden.
bromfiets schreef:d'r hoeven moeten een beetje aangroeien, dus wie weet loopt ze tegen die tijd weer goed
bromfiets schreef:hij kwam zomaar uit de lucht vallenhad ik echt niet meer verwacht...
![]()
_Barbara_ schreef:Ohh fijn da tje nu een vrachtwagen hebt weten te regelen
Ik snap ook wel dat je mij niet zomaar op een paard zet als je me nog nooit heb zien rijden. Met de meeste paarden kan ik goed overweg, maar sommige paarden kan ik niet echt goed rijden met mijn rijstijlWe zien het allemaal wel, we hebben nog een maand.
bicci schreef:_Barbara_ schreef:Ohh fijn da tje nu een vrachtwagen hebt weten te regelen
Ik snap ook wel dat je mij niet zomaar op een paard zet als je me nog nooit heb zien rijden. Met de meeste paarden kan ik goed overweg, maar sommige paarden kan ik niet echt goed rijden met mijn rijstijlWe zien het allemaal wel, we hebben nog een maand.
kunnen jullie niet op een middagje afspreken dat je eens bij brommie gaat rijden?
is maar ideetje he?
Corellaa schreef:Ik ga niet mee sorry!
spap die vind het nog te eng om mee te gaan helaas...
biancailona schreef:http://www.hotelmanegevanloon.nl/
1 maart
11.00 verzamelen bij de manege
Biancailona = bianca met ilona komt met trailer
Naaltje = angela met diddle carpoolt met trailer van bianca
_Barbara_ - Barbara huurt een paard.
Bromfiets = Nathalie met Romy (wss met vrachtwagentje )
bic met brees en roon......(mits vervoer voor brees)
Happyhorse- Marianne met ??
Saskia9 - komt te voet
heeft er iemand een extra paard voor barbara misschien, ik heb de manege gesproken ze verhuren geen losse paarden