Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalHaast schreef:ahjoh! we zien dan wel
Hilde_q schreef:StalHaast schreef:ahjoh! we zien dan wel
sorry maar bianca en ik willen alles van te voren geregeld hebben. en dit keer gaat het wel volgens onze regels omdat wij alles doen uitzetten (route etc)
WiskyBokjes schreef:ja maar hilde, nu rijdne jullie toch voorop? en niet achteraan ofzo?
Hilde_q schreef:galop kan bij het meer, daar is een lang pad. Op de 1e dag is er een crosswei waar we misschien gebruik van mogen makenDus dan kun je ook springen/galoperen en zo
bicci schreef:Hilde_q schreef:
sorry maar bianca en ik willen alles van te voren geregeld hebben. en dit keer gaat het wel volgens onze regels omdat wij alles doen uitzetten (route etc)
ik volg wel hoor regelmieppies...
en als ik het niet vertrouw...blijf ik achter....
regels of geen regels...
spijt me als ik nu iemand tegen de schenen schop...
majah...
bromfiets schreef:Hilde_q schreef:galop kan bij het meer, daar is een lang pad. Op de 1e dag is er een crosswei waar we misschien gebruik van mogen makenDus dan kun je ook springen/galoperen en zo
Is er dan ook een mogelijkheid om het rustiger aan te doen voor de mensen die liever niet galoperen? (waar ik overigens niet bijhoor)
sammykuh schreef:groepjes vormen is oko niets maar als ik het niet vertrouw blijf ik liever even stapen en kijk ik later wel weer. hij is nog jong enzo dus moet eerst maar lekker rustig doen snappie. En bic is er zoiezo die dan wel blijft stappedus zijn we iig met zen 2e en zien we als er een paar willen crossen de crossers verderop wel weer of ze crossen terug
haah kan ook natuurlijk maar ik wil niet dingen gaan forceren of als ik het niet vertrouw toch doen zegmaar snappie
sammykuh schreef:groepjes vormen is oko niets maar als ik het niet vertrouw blijf ik liever even stapen en kijk ik later wel weer. hij is nog jong enzo dus moet eerst maar lekker rustig doen snappie. En bic is er zoiezo die dan wel blijft stappedus zijn we iig met zen 2e en zien we als er een paar willen crossen de crossers verderop wel weer of ze crossen terug
haah kan ook natuurlijk maar ik wil niet dingen gaan forceren of als ik het niet vertrouw toch doen zegmaar snappie
bicci schreef:sammykuh schreef:groepjes vormen is oko niets maar als ik het niet vertrouw blijf ik liever even stapen en kijk ik later wel weer. hij is nog jong enzo dus moet eerst maar lekker rustig doen snappie. En bic is er zoiezo die dan wel blijft stappedus zijn we iig met zen 2e en zien we als er een paar willen crossen de crossers verderop wel weer of ze crossen terug
mijn idee...
komt wel goed joh...
ging in liesbos ook goed laatst..
Citaat:ja idd maar ja je weet het maar nooit met hem als hij de kuren krijgt dan stap ik liever maar ja miss is hij tegen die tijd beter getraind het duurt nog even haha