[Besloten] Zeeuwen week naar de Veluwe 2008

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [Besloten] Zeeuwen week naar de Veluwe 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 16:20

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 18:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:05

He, goed idee Kel Lachen

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:33

Jeetje, ook nog beddengoed Wow!
Dat wordt een erg volle auto.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:34

Snapt iedereen nu waarom ik alleen ga en toch een volle auto heb? Clown Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:48

Hihi, terug weg wordt ik opgehaald door de staleigenaar, en zal ik met mijn eigen spulletjes terug op de fiets moeten. Zo min mogelijk mee gaan nemen. Ik hoop op heeeel mooi weer, dan kan ik veel dunnen shirtjes meenemen Clown (al is heel heet niet echt geweldig rijweer, maar dat is bijzaak Haha! )

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:50

Kel, zullen we toch de bus maar meenemen ROFL

Moet je echt op de fiets terug Ingrid? Nagelbijten / Gniffelen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:51

Vanaf stal naar huis wel, kwartiertje fietsen (maar met tassen meer Tong uitsteken). Maar met rugtas, slaapzak aan stuur en flinke weekend tas met veeeel spinnen vastgesnoerd op mijn bagagedrager kom ik best ver. Paarden spul kan ik zowiezo op stal laten, en anders doe ik het in shifts, iedere dag een beetje Clown

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 23:01

Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen op m'n fiets Huilen van het lachen

*ziet zichzelf met grote samsonite van 80 liter op de fiets gaan* Maar goed, ik fiets toch al zelden Schijnheilig
Huilen van het lachen

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 08:22

Ik hoop ook op een luchtig weertje *LOL*
Veel dunne shirtjes inderdaad.
Neem veel oude shirtjes mee, sommige kan ik daarna meteen wel weggooien Bloos
Zelfde met handdoeken, gister nog met mijn ma over gehad. We hebben hier nog wannabe paardenhanddoeken, maar die neem ik zelf mee Bloos . Droog me er een paar keer mee af (eigenlijk vind ik dat zo goor Misselijk ... maar kan even niet anders Lips are sealed ) en dan gooi ik ze weg.

Moet wel lukken. Alleen nog een slaapzak kopen Ja

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 09:12

Ja dat is idd handig. Zo neem ik ook veel 'wergwerp-spul' neem als weggooibare handdoeken, theedoeken en beddenspul.
Dat van de paardenhanddoeken is misschien wel handig idd mocht ik geen wegwerphanddoeken kunnen vinden. Wietje heeft een flinke stapel voor zichzelf, daar jat ik er dan wel een paar van Clown

Hoe zijn jullie paarden eigenlijk beschermt tegen vliegen? Hebben jullie zo'n 'ridder-paard' rij-uitrusting, of helemaal niets? I kheb namelijk wel een uitrij-vliegendekentje over de kont, maar thats it.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 11:26

Wolfheze zou volgens kenners goed vrij moeten zijn van dazen. Ik heb 1 vliegendeken liggen. Mocht het toch nodig zijn, dan koop ik er daar nog een bij de Divoza. Maar ik verwacht van niet eigenlijk. Toen in 2006 hadden we er niet echt last van, alleen de laatste dag toen het heel erg bloedheet was ietwat meen ik.

*kijkt vies* Gaan jullie de paardenhanddoeken voor jezelf gebruiken? Ikke niet hoor... Clown

Oohja! Pling Belangrijk De douche werkt op 50 euro muntjes. Nou krijg je wel een hele stapel van die mensen daar om te gebruiken, maar als je graag lang doucht Clown Knipoog verzamel een stel van die munten op voorhand en neem die ook mee Ja

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 11:41

Voor iedereen die daar spullen wil weggooien... Je neemt toch niet meer mee terug dan dat je heen meeneemt?? Een badhanddoek kun je netjes uithangen om te drogen en toch nog een keer gebruiken (mits je hem niet als dweil gebruikt), volgens mij ben je schoon als je onder de douche vandaan komt. Clown

Ik rij met Hester gewoon dekenloos hoor. Wel investeer ik nog in een fles anti-daas en een extra bus veerust. Vliegendeken gaat mee voor het geval er op de wei veel vliegen/dazen zijn, maar dat viel vorige keer reuze mee. Ja

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:15

Ik vind het altijd wle handig weggooi spul, want op een of andere manier ga ik altijd naar huis met een veeeel vollere tas Clown Vraag me niet hoe....

Ik heb idd ook een vliegendeken voor op het land, hoop voor vos dat we die niet veel hoeven te gebruiken, want hij is fel roze *LOL*

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:55

Ik heb een appelgroene vliegendeken voor Dar gekocht Clown

Goede tip Maya *slaat op in hoofd: 50 eurocent muntjes sparen*

Ik neem ook gewoon m'n goede handdoeken mee, aan 3 heb je toch genoeg voor 'n week, ik kan wel 2x met 'n handdoek doen hoor Lachen En ik neem even wat wasmiddel en wasverzachter mee, dan kan je altijd wat uit wassen Lachen (bv onderbroeken, om ze nou een week in een zakje te doen als je ze gedragen hebt Clown )

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 17:13

Ieks Misselijk Misselijk Daar zal een geurtje uit komen, uit dat zakje *LOL*

Ik heb ook een appelgroene vliegendeken om te rijden Haha!

Ik heb er wel zin in hoor! Nog maar even!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 17:24

Gewoon dichtknopen en thuis gelijk in de 60c was mieteren....

Voor Muul ga ik denk ik ook ff achter een insectendeken aan, die ging al stuiteren bij 2 dazen vorige keer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 17:55

Letizia schreef:
Ik neem ook gewoon m'n goede handdoeken mee, aan 3 heb je toch genoeg voor 'n week, ik kan wel 2x met 'n handdoek doen hoor Lachen En ik neem even wat wasmiddel en wasverzachter mee, dan kan je altijd wat uit wassen Lachen (bv onderbroeken, om ze nou een week in een zakje te doen als je ze gedragen hebt Clown )

Kan je dan met wasmiddel en wasverzachter ook een handwas doen? Heb je daar echt zin in? Clown Ik doe het idd in een plastic zak, gewoon dichtrollen, en bij thuiskomst gelijk in de machine gooien.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 18:13

Ik vraag mijn moeder nog wel of die handdoeken heeft om weg te gooien, ipv paarden handdoeken Tong uitsteken Overigens is daar niets vies aan, die kunnen ook netjes worden gewassen en zijn ze nog prima schoon, en daar heb ik ook een weggooi beleid; als ik ze te vaak heb gebruikt gaan ze weg ipv wassen, dus die ik nog heb zijn niet tot nauwelijks gebruikt voor het peerd Knipoog

Overigens stiekem even spammen, weten jullie oko gelijk wat beter wat er nu weer mee gaat: [ITP] Het glimt en heeft appels... het is: Wietje!

Momenteel staat de training weer stil iig tot volgende week, en daarna ben ik twee weken op vakantie. Dus met heel veel conditie zullen we niet op vakantie gaan helaas... Ik ben dus voor de rustigere ritjes, hoop dat dat geen probleem gaat zijn Bloos

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 19:17

Maya schreef:
Letizia schreef:

Kan je dan met wasmiddel en wasverzachter ook een handwas doen? Heb je daar echt zin in? Clown Ik doe het idd in een plastic zak, gewoon dichtrollen, en bij thuiskomst gelijk in de machine gooien.

Ja, kheb daar totaal geen moeite mee, zo gebeurd Lachen Zo heb ik het altijd nog gedaan op vakantie Lachen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 19:25

Ik zit me te bedenken, ik denk dat ik ook m'n wasrek mee neem en 'n stel knijpers, altijd handig Lachen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 19:25

ROFL

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 19:35

En toen was het kamp gevoel verdwenen Zij zijn groot en ik is klein!

We hebben ook een hek waar je wat aan kan hangen Ja

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 19:39

Ah, jij wilde brood op een stok boven het vuur bakken Pling Huilen van het lachen

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 19:39

Juust Ja