Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(al is heel heet niet echt geweldig rijweer, maar dat is bijzaak
) 

). Maar met rugtas, slaapzak aan stuur en flinke weekend tas met veeeel spinnen vastgesnoerd op mijn bagagedrager kom ik best ver. Paarden spul kan ik zowiezo op stal laten, en anders doe ik het in shifts, iedere dag een beetje

. Droog me er een paar keer mee af (eigenlijk vind ik dat zo goor
... maar kan even niet anders
) en dan gooi ik ze weg.
Belangrijk De douche werkt op 50 euro muntjes. Nou krijg je wel een hele stapel van die mensen daar om te gebruiken, maar als je graag lang doucht
verzamel een stel van die munten op voorhand en neem die ook mee
Vraag me niet hoe....

En ik neem even wat wasmiddel en wasverzachter mee, dan kan je altijd wat uit wassen
(bv onderbroeken, om ze nou een week in een zakje te doen als je ze gedragen hebt
) 
Daar zal een geurtje uit komen, uit dat zakje 

Letizia schreef:Ik neem ook gewoon m'n goede handdoeken mee, aan 3 heb je toch genoeg voor 'n week, ik kan wel 2x met 'n handdoek doen hoorEn ik neem even wat wasmiddel en wasverzachter mee, dan kan je altijd wat uit wassen
(bv onderbroeken, om ze nou een week in een zakje te doen als je ze gedragen hebt
)
Ik doe het idd in een plastic zak, gewoon dichtrollen, en bij thuiskomst gelijk in de machine gooien.
Overigens is daar niets vies aan, die kunnen ook netjes worden gewassen en zijn ze nog prima schoon, en daar heb ik ook een weggooi beleid; als ik ze te vaak heb gebruikt gaan ze weg ipv wassen, dus die ik nog heb zijn niet tot nauwelijks gebruikt voor het peerd

Maya schreef:Letizia schreef:Ik neem ook gewoon m'n goede handdoeken mee, aan 3 heb je toch genoeg voor 'n week, ik kan wel 2x met 'n handdoek doen hoorEn ik neem even wat wasmiddel en wasverzachter mee, dan kan je altijd wat uit wassen
)
Kan je dan met wasmiddel en wasverzachter ook een handwas doen? Heb je daar echt zin in?Ik doe het idd in een plastic zak, gewoon dichtrollen, en bij thuiskomst gelijk in de machine gooien.
Zo heb ik het altijd nog gedaan op vakantie