Fredt schreef:Ik ben ervoor om te gaan bowlen en dan zien we wel hoe gezellig het is en hoe de stemming is.. kunnen we altijd nog naar de stad gaan toch!
Lijkt mij prima.
Ga je mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fredt schreef:Ik ben ervoor om te gaan bowlen en dan zien we wel hoe gezellig het is en hoe de stemming is.. kunnen we altijd nog naar de stad gaan toch!
Ing__ schreef:Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan, maarja volgende keer beter
Fredt schreef:Ik heb vorig jaar met een groepje meiden een aantal paarden gehuurd ergens in het Westen.. Kregen die paarden zo mee, route werd mondeling uitgelegd.. en zoek het maar uit.. een rit van 3 uur door de duinen en het strand! Gelukkig zijn we helemaal goed gereden, en het was een hele gave rit verder!
Fredt schreef:Kreeg je de paarden daar ook zonder begeleiding mee?
crazy_funky schreef:iig gaan bowlen is een goed idee, en dan mocht de stemming er zijn om daarna de stad in te gaan..
die rit voor de volgende keer lijkt me ook super!!
Hannanas schreef:Oke ik ga even het initiatief nemen:
( niet wanhopig, maar nu na 6 maanden al hier te wonen heb ik zooo zin in nieuwe mensen leren kennen en het arnhemse nachtleven te gaan ontdekken.)
A.s zaterdag 22 maart Meeting Arnhemmers.
Keuze uit:
- uitgaan
- bowlen
- Bowlen en daarna uitgaan
Wie gaat er mee ongeacht wat we uiteindelijk gaan doen?
- Hannanas
- crazy-funky
- Fredt
- .......
- SuperRoos ?
- Elske ?
- Pivanti ?
Hannanas schreef:crazy_funky schreef:iig gaan bowlen is een goed idee, en dan mocht de stemming er zijn om daarna de stad in te gaan..
die rit voor de volgende keer lijkt me ook super!!
misschien al handig als men kijkt welke datum uitkomt daarvoor.
Doorgaans zijn ze op maandag gesloten. Derest van de week kan wel.
Even bellen en rijden maar zou maar zeggen.
Doordeweeks zou ook fijn zijn, iedereen heeft hier een week OV neem ik aan? Scheelt weer.
crazy_funky schreef:ik heb geen ov.. maar miss dat ik dan samen met iemand kan reizen voor de kortingscheelt weer..
maar zou leuk zijn om het te doen als het weer wat beter is ofniet?
Hannanas schreef:Ing__ schreef:Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan, maarja volgende keer beter
Mag jij de volgende data/datum voorstellen
( heb je echt tot diep in de nacht al wat te doen? )
We moeten geloof ik ook nog n keer met zijn allen in Putten paarden gaan huren en lekker door de bossen gaan rijden.?)
__Marloes__ schreef:Ik kan zaterdag ook niet..
Hopelijk de volgende keer beter!