_Jorien_ schreef:Of allemaal hier een foto van jezelf plaatsen, naam erboven en er maar op leren die is die, die is die
Haha, nooit!
Ik heb niet eens een foto waar ik in me eentje opsta

Ik hou niet zo van foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Jorien_ schreef:Of allemaal hier een foto van jezelf plaatsen, naam erboven en er maar op leren die is die, die is die
Haha, nooit!
_Marinke_ schreef:Het is dus de 21e!!
Om kwart voor 7 moeten we bij KARTPLAZA aanwezig zijn, dat betekent dat we dan rond half 6 echt wel bij het station moeten zijn... Kunnen we iniedergeval rustig eten.. als we even een lijstje maken met hoe iedereen komt met vervoer is misschien wel handig? Kun je ook kijken of de gene die met de trein komen evt. bij iemand achterop kunnen of in de auto ofzo aangezien kartplaza neit echt op een loopafstand is.. (kan wel, maar dan ben je wel even onderweg haha)
1)Diane
2)Deja
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
6)Marije
7)Annemiek
8)Ilse
9)Marinke - Fiets OF Scooter
10)Maggy
11)Jody
12)Henrieke
Henrieke schreef:Ik ga natuurlijk met de fiets.
Maar eentje zegt 21 en iemand anders zei net de 16e
Santosww schreef:Annemiek kom jij langs mij??? Ik slaap s'avond bij Frank dus moet er in Dalfsen weer uit... Misschien handiger op eigen gelegenheid??? Op zich zou ik het beste met Deja mee kunnen rijden, of deja met mij. Wat is het handigste???
1)Diane - auto (deja of annemiek???)
2)Deja - auto
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
6)Marije
7)Annemiek
8)Ilse - Met deja in de auto
10)Maggy
11)Jody
12)Henrieke
13)Elisa Ik ga met de trein samen met katinka als het mag van mijn ouders.. ( ik ben nog maar een ienimiemensje
_Jorien_ schreef:aangepast't Is misschien wel handig om ook weer ff de plaats waar je vandaan komt, achter je naam te zetten..
2)Deja - auto
3)Dianne - Rijssen - auto
4)Jorien - Rijssen - auto
5)Katinka - trein
6)Marije
7)Annemiek
9)Marinke - Nijverdal - Fiets OF Scooter
10)Maggy - Nijverdal
11)Jody - Nijverdal
12)Henrieke - Nijverdal
13)Elisa - trein
digo schreef:Santosww schreef:Annemiek kom jij langs mij??? Ik slaap s'avond bij Frank dus moet er in Dalfsen weer uit... Misschien handiger op eigen gelegenheid??? Op zich zou ik het beste met Deja mee kunnen rijden, of deja met mij. Wat is het handigste???
2)Deja - auto
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
6)Marije
7)Annemiek
10)Maggy
11)Jody
12)Henrieke
13)Elisa Ik ga met de trein samen met katinka als het mag van mijn ouders.. ( ik ben nog maar een ienimiemensje
Ik wil jou ook wel ophalen hoor en er in Dalfsen weer uitgooien ik heb er niet zoveel zin aan om in me eentje naar Nijverdal te rijden het is voor mij best een eindje. Moeten we nog maar even overleggen.
DianneF schreef:wanneer was het nou de 16?hahaha grapje hoor..
nog een keer voor de duidelijkheid: DE 21STE