Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:die eigenaar van de oude draver had m toch wel weer opgehaald voordat de week omwas?
dus eigenaren zelf zullen ze dan wel terug kunnen kopen.
Marigold schreef:die eigenaar van de oude draver had m toch wel weer opgehaald voordat de week omwas?
JoyCiej007 schreef:@ Moeder van snackie: bedankt voor het complimentik heb het hele verhaal meegekregen ja. Ik vind dat snackie zich echt súper opstelt tegenover het hele gebeuren. Ondanks dat het nog zo vers is, bekijkt ze alle filmpjes, alle foto's, en praat hier gezellig mee... dat vind ik erg knap
(maar dat heb ik haarzelf ook al wel gezegd)
JoyCiej007 schreef:Marigold schreef:die eigenaar van de oude draver had m toch wel weer opgehaald voordat de week omwas?
Klopt. Nouja, of het 'overkopen' was, dat was voor ons niet echt duidelijk, maar hij wilde inderdaad het beestje toch nog een jaar houden. en dat kon toen dus prima.
Jolliegirl schreef:Marigold schreef:die eigenaar van de oude draver had m toch wel weer opgehaald voordat de week omwas?
Ik vind het belachelijk dat je hem terug moet kopen om hem alsnog te laten slachten.
doorverkopen via de slager doe je niét IMO.
Snackie schreef:JoyCiej007 schreef:@ Moeder van snackie: bedankt voor het complimentik heb het hele verhaal meegekregen ja. Ik vind dat snackie zich echt súper opstelt tegenover het hele gebeuren. Ondanks dat het nog zo vers is, bekijkt ze alle filmpjes, alle foto's, en praat hier gezellig mee... dat vind ik erg knap
(maar dat heb ik haarzelf ook al wel gezegd)
![]()
![]()
Ik wilde gewoon erg graag weten hoe het er allemaal aan toe ging, wat er met mijn paard gebeurd is.
ik ben wel blij dat er van de mijne geen foto's zijn gemaakt voor bijv een excursie.
maar al was er een excursie, denk ik dat hij ook had gezegd , zoals bij dat paardje waar de eigenaar bij was.
Jolliegirl schreef:ben blij dat ik tenminste 1 slachter weet bij wie ik mijn paard blindelings durf weg te brengen, het is alleen een rot-end voor me!
Snackie schreef:de afrekening vind plaats op de dinsdag na de vrijdag dat het paard geslacht is.
JoyCiej007 schreef:Snackie schreef:de afrekening vind plaats op de dinsdag na de vrijdag dat het paard geslacht is.
Bedankt voor die infoinderdaad, lijkt mij ook, want van veen heeft ook helemaal niet moeilijk gedaan tegen die man van de draver, hij had zelfs zo iets 'nou mooi, kannie nog een jaartje lekker genieten, beetje de kids een plezier doen, en dan zie ik hem over een jaartje wel een keer weer hier staan'.
Snackie schreef:Maar die draver was wel toen nog in zodanige staat, dat hij nog een jaar meekon (dat was zeker die draver die vrijdag geslacht is?)
Jolliegirl schreef:Joyce, ik begrepe het idd verkeerd
ik snap nu dat het over het paard ging wat daar stond, mijn reactie doelde erop dat ik dacht dat ze het over een gewoon particiulier paard had.
nee dit snap ik wel over die draver
maar gewoon overkopen doe je niet (dan hek het niet over die draver)
JoyCiej007 schreef:Jolliegirl schreef:Joyce, ik begrepe het idd verkeerd
ik snap nu dat het over het paard ging wat daar stond, mijn reactie doelde erop dat ik dacht dat ze het over een gewoon particiulier paard had.
nee dit snap ik wel over die draver
maar gewoon overkopen doe je niet (dan hek het niet over die draver)
Eh nee, ik denk dat van veen dat ook zéker niet zou toelaten.