Ik heb een neus voor de Mac Maar goed dat het bij mij niet zo hard aanzet en ik er een beetje moeite mee heb om in mijn uppie buiten de deur eten te fiksen, maar anders....
Wat inwrijven? Dat ik momenteel een bijna onbedwingbare zin heb in Mac en ijskoffie? Sniegoe
He, maar is nu alles z'n beetje rond? Tijd, dagbesteding, moeten we nog iets reserveren in dat park, moeten we nog iets meenemen, zijn we nog wat vergeten?
Ik ga niet mee Maccen, we zijn dan net bij pap en mam. 's middags even naar mijn peettante, tegen een uur of 5 door naar pap en mam. Ik ga er van uit dat we met hen gaan eten
Lunsj, da's een goeie....allemaal iets lekkers meenemen plus wat te drinken, op een hoop gooien en gezellig daar ergens opeten? Of mag je daar niks meenemen?
Andere mogelijkheid: 1 iemand doet de boodschapjes (of 2 ). Ik weet niet of Fleury en ik daar zaterdagmiddag even tijd voor hebben? Fleur gaat over mijn planning zaterdag Vanuit Swalmen meeslepen is nl niet zo handig, 2 uur trein/station.
Het kan trouwens zijn dat ik er toch gratis in kan daar, we hebben een rechtstreekse bootverbinding van de camping naar het hart van het Safaripark Maar daar bellen we nog wel over ofzo, ik vind het sowieso leuker om jullie bij de ingang te treffen.