Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(ik zie nu pas je reactie) Ik voel me niet zozeer beledigd omdat je niet mee gaat, vind het alleen jammer
T zou nl wel leuk zijn, ook omdat dit jouw idee was in den beginne. Enige wat ik wel iets minder vind, is dat je blijkbaar ons op het laatste moment vertelt dat je niet meegaat... En ergens vind ik het gewoon jammer dat je het eerst met LOZ rgelt, en dan pas ons meldt, van oohja, dat moest ook nog. Ben ik even heel eerlijk in, maar ik had het netter gevonden als je dit ons gelijk gemeld had. Los daarvan, je beslissing is begrijpelijk en terecht
dus vandaar dat ik het niet eerst tegen jullie verteld had.
.
) moet nu ook nog is langs komen en dan zien we daarna wel weer.

Maar omdat je zelf meldt dat je het idee hebt dat we beledigd zijn, leg ik het nog wel even uit... En, als in het najaar mocht blijken dat Top wel meekan, geen probleem. Hartstikke leuk! Maar dan ga ik op 1 punt wel even heel lüllig zijn. Dan zal Top apart moeten staan. Dit voorjaar was Aman de pineut, en ik heb geen zin in dat nog een keer
Tenzij Top z'n stal uitflipt natuurlijk...
Nu komt het precies pas uit, met 4 eigen paarden en 2 huurpaarden 
Vooral ook omdat Leon het ook zelf wel bijtijds moet weten met bestellen enzo... dus niet dat we 2 weken op voorhand melden van, ja we willen graag hooi van je
En die auto kan nog altijd wel geregeld worden, moest dat nodig zijn. Maar het lijkt me fijner dat het gewoon daar afgeleverd kan worden. Makkelijker ook

_Inge schreef:Dan ga ik zeker niet mee.
Snap het ook van jou zeker wel Maya maar Top alleen staan gaat niet lukken, het is tenslotte ook een kuddedier
En het moet ook leuk blijven van hem.

Ach, Amanda heeft ons iig gezelschap gehouden, we lagen toch al wakker met z'n drieën 
Had je nog gebeld? Hoor net van Leon (Snowdon) dat ze nu een grote partij hooi hebben waar ze periodiek kleine pakjes halen, dus eventueel kunnen we van hun hooi kopen, maar moeten dan wel wat voor vervoer regelen

(veluwe of zo
) 
)