Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Didoo schreef:paOlien schreef:Ik ga niet meer mee.. Ik vind het echt teveel geld voor maar een paar man, ik denk dat als we het een paar weken later doen het leuker is, dan kunnen er wss ook meer mee!
Ik bedoel.. komop zeg, het is half 9 's avonds en we weten nog niet wáar, hoelaat en met wíe we afspreken! De helft van de mensen uit het lijstje zijn het volgens mij gewoon vergeten..
Hier precies hetzelfde
Maartje1990 schreef:ik heb het allemaal even juist genummerd. Mijn tante kan me brengen!en laat me nog even weten hoelaat we bij den haag centraal zijn? telefoon nummer misschien ook wel handig? ik zelf ben namelijk vandaag niet thuis. Dido ik stuur je mijn 06 nummer even via de email
En misschien kun je me dan de tijd door smsen ofzo? nouja kijk zelf maar
en voor het geval dat dido dit niet meer leest of haar email niet meer checkt Plien zou jij dan even je telefoon nummer willen door emailen? dat is morgen ook wel handig lijkt me? Die andere hebben mijn email ook niet geloof ik. Na 9 uur vanavond denk ik niet dat ik m'n email nog check dus als voor die tijd een email gestuurd is ofzo? (gosh volgens mij ben ik wel een onwijs lastig geval!
) alvast bedankt en dan tot morgen!!!
Sammiej schreef:Ik houd het nog altijd in de gaten hoor, maar het ligt aan hoelaat we zouden doen of ik mee kon.
En het ligt aan zaterdagavond dat ik te horen krijg of ik zondags moet werken. ( Dit maal wel dus dan moet ik uiterlijk half 5 thuis zijn, dat is niet te doen eigenlijk als je nog een half uur moet fietsen en weetikhoelang met de trein)
paOlien schreef:Sammiej schreef:Ik houd het nog altijd in de gaten hoor, maar het ligt aan hoelaat we zouden doen of ik mee kon.
En het ligt aan zaterdagavond dat ik te horen krijg of ik zondags moet werken. ( Dit maal wel dus dan moet ik uiterlijk half 5 thuis zijn, dat is niet te doen eigenlijk als je nog een half uur moet fietsen en weetikhoelang met de trein)
Het is morgen al hoor meid?