Dan zouden we toch eigelijk 40 mensen moeten hebben? 2 groepjes van20?

edit: sorry

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verography schreef:ja als ik weet hoeveel aanhang zet ik ze erbij, zijn namelijk ook bokkers
_Charlotte schreef:Ik durf niet over de kop hoor![]()
Robin__ schreef:O wacht, ik lees dat Sandra (Silence) meegaat, misschien kan ik met haar meerijden als ze meegaat
Sandra??![]()
Lous schreef:Ik heb btw nog slaapplaats voor twee mensen.
Dus wie er in Breda wil overnachten is welkom.
Vanaf daar is het nog een kwartiertje met de trein naar Tilburg en dan met de bus naar Kaatsheuvel.
BTW met de directe bus naar de efteling is ongeveer 20 minuten, houd daar rekening mee.
Er gaat dus GEEN trein naar Kaatsheuvel. Het is en blijft echt een boerendurpske
Shalimar schreef:sronnie schreef:Ik heb als het goed is tegen die tijd ook mn rijbewijs, en kan dan 3 mensen meenemen. Ik vertrek vanuit Ede gld.
Hey, kan ik dan met jou meerijden?
Malibu_ schreef:Lous schreef:Ik heb btw nog slaapplaats voor twee mensen.
Dus wie er in Breda wil overnachten is welkom.
Vanaf daar is het nog een kwartiertje met de trein naar Tilburg en dan met de bus naar Kaatsheuvel.
BTW met de directe bus naar de efteling is ongeveer 20 minuten, houd daar rekening mee.
Er gaat dus GEEN trein naar Kaatsheuvel. Het is en blijft echt een boerendurpske
hmm.. misschien ik wel
Marjolein_18 schreef:Ik moet vanuit Friesland komen.. Vind het toch wel een beetje spannend! Weet nog niet hoe en wat enzo.