Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 20:34

Hallo allemaal,

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad vandaag, leuk kennis te maken met iedereen (werd gek van alle namen) maar van de 65 op de lijst zijn er helaas maar 34 geweest, toch nog een mooie dag hoor!
Ik heb trouwens wel goed verkocht Haha! dus wat mij betreft echt voor herhaling vatbaar hoor!
De mensen die niet zijn geweest hebben echt wat gemist!!!!!
Volgende keer zeker ook weer een keer bij mij en eventueel als iemand daar ruimte voor heeft een keer in de buurt van Utrecht of zo, dan kom ik zeker ook!

Groetjes, Tanja.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:45

nou ik heb het ook erg naar m'n zin gehad vandaag, dit was mijn eerste boktmeeting en ik heb een heleboel mensen gesproken waarvan ik bij de meeste niet wist wie het was Haha! maar dat mag de pret niet deren. volgende keer toch maar die naambordjes.
tanja hardstikke bedankt, het was gezellig.

en koud........ikke niet hoor Haha! Schijnheilig

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:57

ja tanja het was erg leuk en ben volgende keer ook zeker weer van de partij

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 22:11

Het was echt wel leuk, koud ook!
Tanja nog bedankt voor het opsturen van je adres, ik was (uiteraard) er wel weer erg laat bij. En bedankt voor het openstellen van je schuren. ik weet alleen niet of ik je nou heb gezien of niet?
Kwam toch weer met leuke dingen thuis! Singel (van Karin) hij past (net) maar Ilonk heeft nu echt een graaaaaaaasbuik, en tijdens het wedstrijd seizoen is ze echt slank dus dat komt wel goed.
Een mooi blauw zadelvormig dekje, heel stevig (van Rina)
En als klapper op de vuurpijl een halster-hoofdstel van Maaikevdvis (toch?) hij staat Ilonk echt mooi. Ik was eerst bang dat ie te breed was, maar het staat echt goed! (Ilonk heeft ook zo'n grote hassus!)
Volgende keer ben ik er weer bij en als ik dan geen tentamens heb kom ik mijn eigen spul verkopen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:36

Ik wilde zoo graag!! De volgende keer kom ik echt!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 00:50

Ik vond het een succes,
mijn eigen spullen raakte ik niet zo goed kwijt, maar ik heb des te meer gescoord!!!! Party!!
Die paardenspulshop verslaving gaat nu dus echt helemaal de verkeerde kant op!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:23

Karin schreef:
Mochten er nou mensen zijn die wel ruimte hebben: laat het weten! Lachen

Plingenkt* *denkt nog harder..*

Ik zal eens kijken of ik hier iets kan regelen, als ik dan ziek ben moét ik wel Haha! .
Hoe groot moet de ruimte zijn?

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:17

Ik vond het ook erg gezellig. Jammer dat er niet veel mensen waren, maar ja, volgende keer beter. T@nja, bedankt voor je gastvrijheid! (Enneh, Fred de pretshet en de welshjes vond ik ook helemaal geweldig! Knipoog )
Ganna, fijn dat het endurancehoofdstel goed past!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:35

Ik vond het ook geslaagd, ik vond het alleen jammer dat ik zo vroeg weer weg moest (dochter moest naar sinterklaas...)
Ik heb 4 bandages verkocht en ben mijn stem kwijtgeraakt....(heb ik inmiddels weer terug Haha! )

Tanja heb je al foto's van mijn dochter? Britt was zeer benieuwd....
En ik moest de chipsmevrouw bedanken dat ze chips mee had....

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 13:26

De chipsmevrouw...dat moet Karin zijn Haha!

Ik vond het ook erg gezellig! Heb meer VERkocht dan GEkocht dus dat is wel heel goed natuurlijk Haha! Wel jammer dat er weinig kopers waren, er lag genoeg leuk spul Ben heel erg blij met m'n nieuwe fleecedeken voor Tinka die ik van T@nja heb gekocht, heb hem thuis natuurlijk gelijk weer uit de verpakking getrokken en hij ziet er echt super uit, met handige voorsluiting en bilkoord. Straks even kijken of ie Tinka ook past, maar als ik dat zo zie moet het zeker lukken
's Morgens kon ik het op een gegeven moment echt niet meer bijhouden met de namen, en dan hebben sommigen natuurlijk ook nog een andere boktnaam, dus ik heb niet alles onthouden Haha!
Maar het was zeker erg gezellig, wel koud, maar zeker voor herhaling vatbaar! T@nja, hartstikke bedankt voor de leuke dag!
Toen ik thuiskwam gelijk andere schoenen aangedaan en direct doorgegaan naar Drachten, waar ik met de eigenaresse van Tinka en 2 stalgenootjes naar GOA ben geweest. Wendy, bedankt voor de parkeerkaart, we hebben hem niet nodig gehad omdat we een kwartier te laat waren en dus zo konden parkeren, maar toch
Dus een lange dag gister, maar erg leuk!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 15:49

He Sjuimpje, ik had jou wel eens live willen zien! Jammer dat ik je gemist heb.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 15:51

Ik vond het ook heel gezellig.
Kon pas 's middags komen, jammer dat het toen niet zo erg druk was.
Maar wel heb ik voor het eerst veel bokkers uit het noorden gemeet, toch wel raar, ik reis heel Nederland door voor meetings maar de bokkers uit de buurt had ik nog nooit gezien...
Van een aantal weet ik echt de naam niet meer Bloos

Ik heb me netjes in kunnen houden, helemaal nix gekocht.
(Maarten, tis maar goed dat ik die deken niet heb gekocht, ik had kunnen lopen....)

Volgende keer zal ik van te voren de zolder bij m'n ouders eens opruimen, kijken wat daar allemaal nog te voorschijn komt Haha!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:06

Da's echt weer wat voor mij! Ik hebnog een hel hoop oude zooi, en ik wist niet eens dat er een rommelmarkt werd gehouden. Balen hoor! Nog in Mantinge ook, daar had ik zo met de auto heengekunt..... Nou ja, gelukje maar dat ik gister nog de nawee van de griep had. Ben de hele dag dus in huis gebleven, snotter snif....

Wanneer is de volgende rommelmarkt?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:38

Tja, ik zit hier nog niet zo lang op bokt. Ik wist niet of ik 'gewenst'/uitgenodigd was. Maar ik had er eigenlijk best heen gewild......
Ik ga gewoon veel posten, zodat over een maandje iedereen mij kent Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 23:33

Lielle schreef:
He Sjuimpje, ik had jou wel eens live willen zien! Jammer dat ik je gemist heb.

Wederzijds... *LOL*
Volgende keer beter!

Wanner is de volgende Boktmarkt??? Party!!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 00:25

Ja Karin was/is de chipsmevrouw (Britt heeft altijd aparte benamingen om mensen te houden, bijv. iemand die kaal is heeft een leeg hoofd, iemand met een kaal hoofd maar nog wel zo'n krans met haar= leefhoofd met bontrand van echt haar), heb Britt even letterlijk geciteerd....
En Karin die haarnetjes, een waar succes..... het is dat ze niet fijn slapen (vooral die met die strik) anders had ze die s'nachts ook in...
even off topic: Britt vondt het mooieer om een paar plukjes los te laten hangen en dan met pijpekrul..... dus krultang gepakt en.....tang vast in het haar, ben ruim 1 uur bezig geweest om die tang er weer uit te krijgen.....

Volgende ruilbeurs: op de club van mijn dochter hadden ze er ook wel oren naar...(ik heb geen ruimte, tenminste niet voor de winterdag) In de binnenmanege met heel erg veel animo anders in de kantine, en dan meer ruilen dan (ver)kopen, ze willen dan zelfs adverteren bij andere rijverenigingen enzo.... zal eens informeren hierna...
Losser/Overdinkel is iets makkelijker te vinden dan Mantingen.... rijd je te ver en je vraagt de weg en ze praten duits terug moet je omdraaien Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 02:34

Foto's staan verspreid over vier delen in ITP

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 09:12

Het was leuk. Karin, neusriem en frontrimepje staan hem leuk. Hij heeft nu nog een eigenwijzere kop. Ik denk dat ik toch snel maar weer de bak in moet voordat hij alles uitbedacht wat ik juist niet wil laten gebeuren.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 19:42

Aha Belker, jij bent dus degene aan wie Maarten dat setje heeft verkocht toen ik ff naar de Eventing Shop was! Blij te horen dat het jouw paard leuk staat! Cool

En die chippies waren erg in trek merkte ik, verkoop liep erg goed! Britt moest eens weten dat ik niet alleen in Mantinge de chipsmevrouw was, maar ook in het dagelijks leven. Er is maar weinig 'snoep' waar je mij blijer mee kunt maken dan met chippies! Vork

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 01:04

Ik was ook chips-mevrouw, een grote zak helemaal alleen leeggegeten *schaam*

Maarten, volgende keer niet meer langs de supermarkt tussendoor Tong uitsteken

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 01:56

Mayo schreef:
Ik was ook chips-mevrouw, een grote zak helemaal alleen leeggegeten *schaam*

Maarten, volgende keer niet meer langs de supermarkt tussendoor Tong uitsteken

Dat heb je héél snel gedaan dan, heb niet in de gaten gehad dat jij een zak aan het leeg eten was. Was zeker al op vóór je weer in Mantinge was Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:18

Euhm toen zat er nog een heel klein bodempje in Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:19

En die heb 'jij' zeker opgegeten..

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:44

Nog een vraagje.... heeft er iemand een lijst met namen van wie er nou allemaal in Mantinge is geweest?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 02:25

Ja heb ik, Zal ik hier morgen even neerzetten.
Kan zijn dat we iemand hebben gemist, ik heb eerst een paar mensen afgevinkt waarvan ik wist dat ze er waren en later heeft Karin nog wat mensen afgevinkt die ze had gezien, ik kon nog niemand dus was voor mij een beetje lastig, Karin kent ze allemaal Haha!