Verslag: Nou Fire het hoofdstel omgedaan (dat als ze weg springt etc etc ik meer grip he ) Halstertouw eraan. rondje gelopen Ceciel klep los en gewoon dom naar de trailer gelopen alsof het het normaalste van de wereld was. Mevrouw stond met 2benen op de klep met haar hoofd boven de bovenkant met andere woorden trailer is te laag! Maak hem is hoger Zo stond ze daar! Ik zo S*KKELL!! hoofd laag. Mevrouw deed haar hoofdje laag en liep erin .. Ze stond in de trailer alsof het het normaalste van de wereld was. Ze had niet eens zin in brokjes of hooi Stompaard! Dus het is voor 100000000% zeker. IK GA MEE OP FIREEE!!! AAAAAAAHHHHHH BEN ZOOOOOOOO BLIJ!!!
de spelletjes zijn we uit alleen moeten we er 1 nog presies uitdenken
de route tja, we zitten er toch een beetje mee dat we die weg over moeten. gezien dat andere bos best wel klein is alleen het is dus een redelijk drukke weg(net zoals de vorige keer)
HupsSakii @ Mijn haf moet in mei nog 4 worden.... maar word ook ingezet ( en loopt in sept zijn eerste endurance rit) Over het verkeers mak zijn zou ik me nniet al te veel zorgen maken. Je zou het tot die tijd aan de hand kunnen oefenen, door veel langs "enge" wegen te gaan lopen. En zoveel mogelijk raar verkeer (denk aan stad, woonwijken, landbouwvoertuigen e.d) op te zoeken.
Denise@ Als no tegen die tijd nog niet verkocht is, kan je gewoon op nootje meedoen, aangezien ik mighty of stoffel al aan eline belooft had. Maar goed.... zien we tegen die tijd wel.
Zijn er toevallig mensen die morgen ochtend nog zin hebben om ons (denise en mij) te vergezellen met een ritje naar de stad??? We gaan om ongeveer 8.30 rijden.
Jammer, lees het net te laat, maar ben ook jarig vandaag. Ik neem Bles wel mee, ik vind het anders niet zo aardig tegenover Denise. En daarbij, heb ik nog nooit op Mighty gereden en kent hij mij niet zo goed...
Dankje. Gisterochten Bles gekregen. Maar die middag hoorden we dat een andere verzorgpony is overleden. Dus ik weet niet of ik nou blij of verdrietig ben..
Hierbij de foto's van ons uitstapje naar de stad vanmorgen. Was een erg geslaagde ochtend meiden!! Paarden waar ook erg braaf op een enkel stomme schikactie na <LOL>