Urielle schreef:Info ontvangen van Astrid (foto's nog op te sturen)
Over het appaloosa veulen?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Urielle schreef:Info ontvangen van Astrid (foto's nog op te sturen)
Javayo schreef:Urielle schreef:Info ontvangen van Astrid (foto's nog op te sturen)
Over het appaloosa veulen?
Urielle schreef:Groep 1: Volumia/Wrangler > B
Groep 2: Uvaldi/Visioen > B
Groep 3: Vedet/Verle/Whizy > L1
Ursel > M2
U2 > M2
Up To Date > Z1
(klopt het zo qua niveaus?)
mirjamalvaro schreef:Javayo schreef:Lijstje (plaats even je naam en of je een hardcover of pocketboekje wil hebben als je wilt bestellen. Betalingen via Zandor, te betalen tot 1 maart. 1 maart niet binnen = geen boekje!!!)
Fotoboekje:
1x Rian - hardcover
1x Isabel - hardcover
1x Imke - hardcover
# Urielle - hardcover
# Mirjam - pocketboekje
# Kleinuh_Sjam - hardcover
# Ghislaine - hardcover
#stephanie-hardcover
#joyce - pocketboekje
# Aleaxandra - hardcover
Urielle schreef:Mirjam ik heb je stukje erin gezet + hoofdfoto. De rijfoto had een te lage resolutie, dus daar zou ik nog een betere kwaliteit van moeten hebben (anders wordt het te pixelig).
Loezoe schreef:Ik hoor donderdag van de fysio of ik het ga halen om 17 maart weer een beetje redelijk te kunnen rijden, dan laat ik dat jullie ook meteen weten.
ik ben echter totaal onbekend met de pavo-cup opzet (en ja, ik ben blond) dus als iemand dat mij even zou kunnen uitleggen, graag
oensan schreef:Ik weet niet bij wie ik dit moet aangeven maar Cynthia Pronk met Vedet wil in de groep van L2, geen fotoboekje!
Wat is het verscil van hardcopy of die andere????
Loezoe schreef:ik weet niet of jullie inmiddels de foto's van het appaloosa veulen hebben gevonden, maar in dit topic staan er 2:
viewtopic.php?f=114&t=640247&st=0&sk=t&sd=a&start=100
Urielle schreef:oensan schreef:Ik weet niet bij wie ik dit moet aangeven maar Cynthia Pronk met Vedet wil in de groep van L2, geen fotoboekje!
Wat is het verscil van hardcopy of die andere????
Vedet staat in de L-groep
De anderen zijn L1 maar dat maakt niet zoveel uit toch? Is toch PAVOcup-idee dus dan zal die van haar iets meer bevestigd zijn misschien.
Hardcover is een echt boekje, pocket is zachte kaft en alleen gelijmde bladzijdes. Zoals het er nu uitziet weet ik ook niet of ik de tekst exact hetzelfde krijg want pocket is kleiner. Het kan dus zijn dat de pockets iets simpeler uit gaan vallen.
zwarteroosje schreef:Urielle heeft me op de hoogte gebracht en nu mijn vraag bij wie moet ik wezen om zo'n boekje te mogen bestellen?
oensan schreef:Doe mij maar pocket dan!