kunnen we dan niet een lang weekend in de meivakantie. vrijdag-maandag. dan kan kim(ninja) misschien die maandag vrij nemen? zal even aan tamara vragen of ze ook mee wil?
Brychan _Gwri (Femke, mijn stalgenootje) wil ook erg graag mee. Meivakantie wordt wat lastiger voor mij, denk niet dat ik het geld dan al heb.. Je moet toch rekenen op zo'n €120,- voor 3 nachten (incl. weidegang en eten voor jezelf en iets leuks kunnen doen)
Je moet bedenken dat je voor 3 overnachtingen (11,25 per persoon, 5 per paard) 50 euro kwijt bent. Dan nog de trailerhuur (in mijn geval) van 40 euro en een extra zakcentje bij je hebben is wel verstandig.
okay..dat zou niet zo erg zijn denk ik?? wanneer is het meivakantie? Daarbij zou ik dan samen met iemand kunnen rijden in een 2persoonstrailer? Mijn vader zou denk wel heen of terug willen rijden? en met trailer huren? oehh ineens veel vragen
Haha, nou bij mij ook niet. Maar zou wel wat van mijn ouders kunnen krijgen hoor . Wat jullie makkelijker uitkomt, in de meivakantie heb ik (voorlopig) nog niks op de planning staan.
In de zomervakantie de laatste 3 weken heb ik ook nog niks geplanned . Dus aan jullie de keus.
ik moet trouwens ook wel even goed bekijken met mijn financien..ben namelijk met mijn rijbewijs bezig en in de zomer naar L'oret enzo..dus..even goed kijken
Zomervakantie komt me beter uit, maar als dan de rest niet kan is meivakantie wel te regelen denk ik Ik huur een tweepaardstrailer, waarschijnlijk dan samen met Femke. (als ze toch niet meegaat, kan een van jullie wel mee, delen we de kosten en het heen-en-weer rijden)
even op rabobank geweest, maar voor mij gaat het hem niet worden jongens...ik kan er niet vanuit gaan dat ik mijn rijbewijs in 1x haal, en dat ik dan eventueel te weinig geld heb om door te rijden en ik moet L'oret ook nog betalen