Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:Ik vraag gewoon lief
klaasjuhhh schreef:Tuurlijk mag je, Rikst! Je MOET gewoon
Annemarie: Bedankt voor de PM.
Ik weet niet of ik wel kan doordeweeks, dan moet mijn moeder werken en heb ik dus geen vervoer. Komen er nog mensen langs drachten die nog een plekje over hebben? Dan maakt mij de datum in principe niet zoveel uit.
Hoe oud zijn jullie allemaal trouwens?
klaasjuhhh schreef:Tuurlijk mag je, Rikst! Je MOET gewoon
Annemarie: Bedankt voor de PM.
Ik weet niet of ik wel kan doordeweeks, dan moet mijn moeder werken en heb ik dus geen vervoer. Komen er nog mensen langs drachten die nog een plekje over hebben? Dan maakt mij de datum in principe niet zoveel uit.
Hoe oud zijn jullie allemaal trouwens?
Flying_Angel schreef:Ik ken er 1 in real life
klaasjuhhh schreef:Ik ken alleen Kippiej, die heb ik 1x gemeet..Ohja en euhm..Annemarie (bokkiej), ik zag haar maar zij mij niet
En ik heb Rikst en annemarie enzo wel op msn..Maakt 't wat makkelijker
@ Rikst: Whoehoe, de spannendste dag van je leven ofzo?
@ Kippiej: dat zou echt heel mooi zijn als dat kan!!
Misschien kan ik nog wel wat mensjes vragen of ze mee willen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch??
Ohja, er moeten natuurlijk ook foto's worden gemaakt!!
En euhm..Tsjah..Ik zal m'n knol even binnenzetten..Staat weer te hinniken..Net gevoerd toen ik m'n veulens binnenzette, toen m'n knol eruit dus heeft nog geen eten gehad, arme schat
Totzo.
klaasjuhhh schreef:Ik ken alleen Kippiej, die heb ik 1x gemeet..Ohja en euhm..Annemarie (bokkiej), ik zag haar maar zij mij niet
En ik heb Rikst en annemarie enzo wel op msn..Maakt 't wat makkelijker
@ Rikst: Whoehoe, de spannendste dag van je leven ofzo?
@ Kippiej: dat zou echt heel mooi zijn als dat kan!!
Misschien kan ik nog wel wat mensjes vragen of ze mee willen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch??
Ohja, er moeten natuurlijk ook foto's worden gemaakt!!
En euhm..Tsjah..Ik zal m'n knol even binnenzetten..Staat weer te hinniken..Net gevoerd toen ik m'n veulens binnenzette, toen m'n knol eruit dus heeft nog geen eten gehad, arme schat
Totzo.
klaasjuhhh schreef:Ik weet niet hoeveel bokkers ik wel niet ken..Zie profiel..Da's nog niet eens alles
xDodox schreef:Flying_Angel schreef:Ik ken er 1 in real life
Das veel
klaasjuhhh schreef:Misschien kan ik nog wel wat mensjes vragen of ze mee willen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch??
kippiej schreef:Hmm.. Ik ken er ook niet zo heel veel..stuk of 10 ofzo