LadyF schreef:@ Rachel: Er is zoweizo afgesproken dat we niet gingen galoperen dus waarom begin je daar dan weer over?
Ik heb ook dat andere topic even bekeken en idereen vond het inderdaad geweldig.
En ik wil niet vervelend doen maar wie was diegene die de vorige keer wou galoperen? Er was bij een latere rit zelfs sprake van van diegene die nog wouden galoperen nog een rondje na zouden doen die jij dan zou begeleiden??
@ Picas: Ja, als Scarlet weer beter is en conditie heeft kom ik zeker een keer die kant op! Gaan we lekker rijden met die mini pony's van ons
@LadyF: in dat andere topic vond iedereen het geweldig omdat de rest dat blijkbaar wel leuk vond om als een gek rond te galopperen op de zandverstuiving.... er was helemaal niks afgesproken (behalve dan dat ik had gezegd dat ik absoluut niet berg wilde beklimmen en galopperen op de zandverstuiving en dat vond iedereen goed) ik vind het zelf helemaal niet erg om te galopperen maar dan wel op een normaal rechtdoorgaand pad en als iedereen het wil.
Maar goed laten we er over op houden.... het heeft zo toch geen zin. Ik hou graag m'n paarden rustig, vind het erg vervelend/gevaarlijk als Misty helemaal gek wordt omdat de rest van de groep ineens omkeerd en zonder iets te zeggen weg galoppeerd.
Als het lukt met werk wil ik wel mee, heb nu alleen weer 2 weken nachtdienst dus als ik te moe ben ga ik niet mee.
@Kiki: als Tivara nog niet opgeknapt is mag je ook wel op Umi mee.