Ik zou eventueel ook geintresseerd zijn!
Woon vlakbij Breda,dus Timoyana.. dat word boppen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:wil wel bellen hoor! als je het nummer voor me hebt.
op hoeveel mensen staan we nu eigenlijk (voor van veen) dan weet ik wat ik door moet geven.
Citaat:NIJKERK
naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw?
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
(of miss auto als ik die kan lenen van mijn papa)
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 Chatelaine..................Lelystad...............Met de toettoet....
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
6 ElCamino.....................Naarden..............auto
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee(tnx alvast
)
12 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
17 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
ma_rie_tje schreef:Citaat:NIJKERK
naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw?
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
(of miss auto als ik die kan lenen van mijn papa)
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 Chatelaine..................Lelystad...............Met de toettoet....
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
6 ElCamino.....................Naarden..............auto
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee(tnx alvast
)
12 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
17 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
dit is de lijst hoe die nu is.
Zodra ik het nummer heb bel ik even (kanhet zelf niet vinden, dus krijg het van Garmana)
Ik bel voor een bezoek voor ongeveer 20 man, op 23 februari 2007