Henri23 schreef:MISTRAL94 schreef:3 keer raden Henri
je bent te jong voor me denk 'k... maare volgens mij heb je wel een eigen willetje..
hou daar wel van!![]()
. maare ben je 14?
Haha laat me niet lachen. 14 hahjahahaahahha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Henri23 schreef:MISTRAL94 schreef:3 keer raden Henri
je bent te jong voor me denk 'k... maare volgens mij heb je wel een eigen willetje..
hou daar wel van!![]()
. maare ben je 14?
Mias schreef:Ik zal me werk rooster er bij halen om te kijken wanneer ik in de vakantie wel kan.
Henri23 schreef:Mias schreef:Ik zal me werk rooster er bij halen om te kijken wanneer ik in de vakantie wel kan.
doe eens gek
Henri23 schreef:vertel eens, ik beloof dat ik niet gaat lachen!
MISTRAL94 schreef:Henri23 schreef:vertel eens, ik beloof dat ik niet gaat lachen!
Tel er maar 10 jaar bij op
nicolina schreef:wat een leuk idee, heb niet alles doorgelezen hoor, maar ken hier niet zoveel mensen enzo maar t lijkt me wel gezellig om is te gaan bowlen met zn allen ofzo!
Mias schreef:nicolina schreef:wat een leuk idee, heb niet alles doorgelezen hoor, maar ken hier niet zoveel mensen enzo maar t lijkt me wel gezellig om is te gaan bowlen met zn allen ofzo!
Het zou mischien fijn zijn als je je eerst even aanmeld bij het Drentse peerd rieders topic zelf
Maar het is wel leuk dat je mee wilt
MISTRAL94 schreef:Ik zit eraan te denken om 15 december een wedstrijd te plannen maar goed als we gaan is het toch op de avond toch?
Mias schreef:MISTRAL94 schreef:Ik zit eraan te denken om 15 december een wedstrijd te plannen maar goed als we gaan is het toch op de avond toch?
Als we gaan is het op een avond. Als we op een vrijdagavond gaan ga ik niet mee.
Colt schreef:woensdag 27 december?
MISTRAL94 schreef:He Henri wat ben je rustig nu, durf je niet meer tegen al die vrouwen?![]()
Ben jij er trouwens ook tijdens die clinic?
Mias schreef:Colt schreef:woensdag 27 december?
Ligt eraan of ik dan moet werken.
Ben en me rooster en me agenda kwijt
Colt schreef:Mias schreef:
Ligt eraan of ik dan moet werken.
Ben en me rooster en me agenda kwijt
Iets te goed opgeruimd gister?
Maar das wel zeer lastig als je die kwijt bent