Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anique_Vaandrig schreef:haha, jee wat een hoop bij te lezen weer!
Mochten jullie plek genoeg vinden zou ik heeeeeeeeel graag met flurk mee willen met trailer! (uiteraard tegen vergoeding en een heleboel cappuchinos![]()
) En zoniet dan heb ik gewoon pech!
Chan_n schreef:Dus ik hoef het nu niet meer te vragen aan me pappie of die kan rijden?
dan zou ik ook graag ergens in de auto worden gedropt haha![]()
en filmpie kijken lijkt me wel leuk (als ik mee mag)
suus_ schreef:van mij mag je ook en ik denk van shellie ook wel hoor.
en je zou ook met ons kunnen mee rijden ik woon ook in delfgauw
als jij en shellie mee rijden hebben we nog 2 plekjes, en nog 1 in de kofferbak
Woplala schreef:Mijn ouders kunnen waarschijnlijk niet rijden, ze hebben al een druk weekend en weten niet of ze dan nog wel zin hebben om ons weg te brengen, maar misschien dat als we ze een lekker koppie koffie met wat lekkers erbij beloven dat ze het dan wel doen?
fallstar schreef:Woplala schreef:Mijn ouders kunnen waarschijnlijk niet rijden, ze hebben al een druk weekend en weten niet of ze dan nog wel zin hebben om ons weg te brengen, maar misschien dat als we ze een lekker koppie koffie met wat lekkers erbij beloven dat ze het dan wel doen?
Ojeej.. Ik hoop het wel zeg.. Van mij krijgen ze wel een taart ofzoAnders kom ik nooit bij die stal aan
Oja, anders zeg je er nog even bij dat je dan wel gehaald word enzo, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan..
Nou ik ga maar eens naar Kim der paardjes.. Tudeluu!
Chan_n schreef:Dus ik hoef het nu niet meer te vragen aan me pappie of die kan rijden?
Flurk schreef:Chan_n schreef:Dus ik hoef het nu niet meer te vragen aan me pappie of die kan rijden?
vraag het maar wel want dit bericht heeft mij te laat bereikt.
Ik ga nu met de personenauto want er zaten 3 meiden zonder vervoer en die rijden nu met mij mee.
Woplala is contactpersoon die zegt dat de meiden zonder vervoer bij haar uit de buurt komen
Woplala schreef:
Woplala schreef:We trakteren jouw op een cappuchino (met iets lekkers?) en we poetsen je paard ook nog wel hoor
fallstar schreef:Woplala schreef:We trakteren jouw op een cappuchino (met iets lekkers?) en we poetsen je paard ook nog wel hoor
Hahaha ik drink wel mee.. Dan mag linde mijn en jouw en haar paard doenhaha.
Maar we kunnen dus ook mee terug rijden? Dan hoeft mijn papa helemaal niet meer te rijden nml..
Flurk schreef:
ik rij heen en ik rij terug
ik hoef niets lekker bij de koffie hoor doe maar liever 2 koppen koffie of kunnen jullie ook maseren?
ik heb een jaar al niet meer gereden op 5 min. na dan vorige week eventjes op Vincent gezeten
en troost je ik stap op 'ieder' manege paard als er maar wel een startknop op zit en niet eentje die je vooruit moet schoppen