Maar weet je hoeveel extrageregel dat is al moeten de paarden ook mee . maar als mensen dat willen regelen vind ik het besttt ik vind het wel leuk als met zoveeel mogelijk komen mAar ik denk dat een locatie vinden en een datum prikken dat dat altijd het moeilijkste is.
Kijk een gewone meeting is al snel geregeld, met neemt een leuk bestaand evenement et voila. Ik zelf vind het juist leuk als ook de paarden mee kunnen, en dat geregel is juist aan mij besteed.
(Goh, waarom zou ik anders Facalitair Management doen )
Misschien is het handigste dat ik begin met het lijstje en de mensen die willen helpen het zelf aanvullen?
Sronnie - Sharon 18 jaar Student Facalitair Management, dit houdt in dat ik wordt opgeleid om dingen organasitorisch goed te laten verlopen. Ik ben inprincipe voor van alles inzetbaar, alleen met locaties zoeken ben ik niet zo erg handig.
In bezit van OVkaart, nog bezig met rijbewijs.
Het laatste is waarschijnlijk wel makkelijk m.b.t. tot locatie bezoek o.d., niet dat degene die moeilijk zitten met vervoer moeilijk moeten gaan doen.
Wie volgt?
Flew
Geplaatst: 03-09-06 21:08
x
Laatst bijgewerkt door Flew op 06-08-22 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kan ook niet meehelpen met organiseren, maar ik wil wel komen! Als er eest moet worden gekeken hoeveel mensen komen, is het misschien handig om daarvoor een nieuw topic te openen?