Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zal ongeveer een week van tevoren wel gaan bellen ofzo, wie weet dat er dan wel meer mensen meewillen.. Wie weet

JustBepr0ud schreef:Argghh ik wil ook mee..
maar denk niet dat ik mag, zijn er nog mensen in de buurt van Limburg??
ik zal eens vragen en anders neem ik gewoon mn broer en zn vriendin mee, en dan drop ik die in A'dam
In Brabant.

Nu nog even kijken of papa het er ook mee eens is, ik hoop het wel. 

Ach, als je moeder het er mee eens is kan ze je vader ook toch wel even omprate
Ik denk ook wel dat het mag. 
oliebol.
*Gaat mama lief aankijken.
Ik heb geen geld, koop te veel dvd's.
Kheb ff opgezocht; een treinkaartje Nijmegen- Amsterdam retour 2e klas voltarief kost €28,10... polkaPONY schreef:Oehh Marloe het zou echt super leuk zijn als jij ook mee kanKheb ff opgezocht; een treinkaartje Nijmegen- Amsterdam retour 2e klas voltarief kost €28,10...
Ik wil er ook heel graag heen.
Verheug me er al op. 
En dan ook nog Madame Tussauds.
Is ook niet goedkoop.

polkaPONY schreef:Oehh Marloe het zou echt super leuk zijn als jij ook mee kanKheb ff opgezocht; een treinkaartje Nijmegen- Amsterdam retour 2e klas voltarief kost €28,10...
Dus voor degene die nog meer over Nijmegen moeten: kom bij mij zitten
En hoeveel is Madame tussauds ongeveer met die korting?

jolienpaard schreef:srry, ben btje laat, maar ik ga ook, met mijn tante, heb er echt supper zin in:D
Alhoewel ze bij Sealife niet eens geloofden dat ik 8 was. Belachelijk, ik ben maar tien jaar ouder
loesje688 schreef:jolienpaard schreef:srry, ben btje laat, maar ik ga ook, met mijn tante, heb er echt supper zin in:D
Bedoel je nou dat je mee wilt met de meeting of dat je naar Madame Tussauds gaat![]()
Marloe, als je op je knietjes gaat geloven ze wel dat je 15 bentAlhoewel ze bij Sealife niet eens geloofden dat ik 8 was. Belachelijk, ik ben maar tien jaar ouder
Haha, tss, dat ze dat niet geloven.
wie, wat, waar en datum ofzo. Misschien is het handig 1 of 2 het te laten organiseren?
denk het ook