Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miriano schreef:litteltje schreef:maare.. moet hoeveel zijn we dan![]()
miri, nano, lucy, luus, ik
maybe flip..
en heel maybe amy en chris
Lotte, Luus, Lucy, Nano, Joni, FLIP
Happiness schreef:Miriano schreef:Goed idee hea
Luusjee wilde ook foto's van de meeting in de volgende opening doen
Dan moet er ook een foto bij van lucy en ik.
Anders sta ik er niet bij
Flip schreef:ik ga niet mee
Nanak schreef:waarom niet flip
Luusjee schreef:Je mag het van mij best doen hoormaar dan heb ik geen zin meer om ze ook nog 'ns in de opening te doen ..
Flip schreef:Nanak schreef:waarom niet flip
ik ga naar amsterdam met mijn moeder, als ik echt had gewilt had dat ook wel op een andere dag gekunt maja ik hoor toch niet meer echt bij de barbie's, ik wou alleen nog komen omdat ik lucy en lotte wou meeten
Flip schreef:Nanak schreef:waarom niet flip
ik ga naar amsterdam met mijn moeder, als ik echt had gewilt had dat ook wel op een andere dag gekunt maja ik hoor toch niet meer echt bij de barbie's, ik wou alleen nog komen omdat ik lucy en lotte wou meeten
Miriano schreef:[qoute="flip"]
Miriano schreef:Luusjee schreef:Je mag het van mij best doen hoormaar dan heb ik geen zin meer om ze ook nog 'ns in de opening te doen ..
Je kan er toch de leukste uitpikken
Miriano schreef:Ja, dat vind ik ook wel, maar je kan toch nog wel langs blijven komen
Is gezellig hoor!
Jij bent lief
_lucy_ schreef:Jaa, tuurlijk komen er foto's van de meeting in het neiuwe topic..
En van de meeting van Marloes en ik..
Anders maak ik dat wel.. Maar dat hoort er gewoon in..
Flip schreef:nee echt niet ik heb het gevoel dat ik er gewoon niet meer bij hoor, word vaak genegeerd enzo naja en toen van die meeting was de druppel sorry
Flip schreef:nee echt niet ik heb het gevoel dat ik er gewoon niet meer bij hoor, word vaak genegeerd enzo naja en toen van die meeting was de druppel sorry
Flip schreef:nou en dat gevoel had ik in het 1e topic nooit
Flip schreef:ja en nu is het topic zo veranderd dat ik weg ben en ik ben zo veranderd dat ik niet meer in het bb topic wil
EN DAT IS MIJN MENING
en die mag ik laten horen want dat doe jij ook regelmatig en dan moeten wij ook maar luisteren