Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prom schreef:Is het niet trouwens handig, dat we met een paar tel. nummers uitwisselen. Mogten we het niet kunnen vinde, we dan kunnen bellen ofso??
Woplala schreef:prom schreef:Is het niet trouwens handig, dat we met een paar tel. nummers uitwisselen. Mogten we het niet kunnen vinde, we dan kunnen bellen ofso??
Wilde ik ook net gaan zeggenWhahah...moet maar even via pb denk ik dan? Je weet maar nooit wat voor mafkezen hier komen
Ik denk dat het voor mij handig is dat ik zoiezo Peetjuh haar nr. heb en ehm...één van de Delftenaren hun nr. ofzo
RoosJ schreef:Ik wil opsich ook wel mee btw.
Op de fiets dan wel denk ik. [ik denk niet dat ik het al aandurf met m'n verzorgpaard]
*Gaat topic in de gaten houden*
Stascha_kim schreef:en waar bij de mac? ik moet namelijk alles opschrijven want ik ga tussen door nog op vakantie
prom schreef:Stascha_kim schreef:en waar bij de mac? ik moet namelijk alles opschrijven want ik ga tussen door nog op vakantie
Iets voior die kruispunt met stoplichten? Waar je naar benede rijd voor de MC? Daar kan ik veilig staan op dat veltje met yil..
suus_ schreef:Ja ik vind het goed lau. We zien ej vanzelf wel staat, behalve als wij eerder zijn
uhm stacha_kim ik bwgrijp je reactie neit helemaal