Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PardoesJessi schreef:He Guccio..... Jammer........
had vandaag rekening afschrift en had geld ontvangen van Veerle en Michelle!!!!!
En Ot..... Je moet die mensen gewoon keihard uitlachen![]()
Men betaald kapitalen voor een vakantie god weet waar en jij....(er van uit gaande dat het weer blijft wat het is)
Krijgt een prive zwembad, met eigen ligstoel en koelkast.......
een tent op een camping zonder schreeuwende kinderen van derde, waar je niet zelf de tent hoeft op te zetten.....
Prive rijbaan voor dochter lief
Ik bedoel maar...
Wie moet er nu eigenlijk om wie lachen???
TanteMiesje schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien (maar ga het bij deze toch doen), maar:
ik vind eigenlijk wel dat iedereen die komt een beetje bij tijds het geld over moet maken. Vòòr volgende week woensdag ofzo.
PardoesJessi schreef:Juud nogmaals... we komen je zo halen hoor!!!!
Hubbie heeft echt geen moeite met zo'n afstand... mjah je moet maar zeggen!
Wapenfeiten voor vandaag:
Krat pils in koelkast gedaan en 10 zakken ijsklontjes....
Hubbie heeft hek bij zwembad geplaatst....
PardoesJessi schreef:O ja, en Lame.... Vertel ff wanneer je precies gaat bestellen... Zeg maar uiterste inschrijfdatum???Is misschien handig??
Citaat:Dus nu kunnen we niet meer vanaf 50 m afstand met een rondgang op het zwembad afrennen om vervolgens bommetje te spelen ???
Lame schreef:Citaat:Dus nu kunnen we niet meer vanaf 50 m afstand met een rondgang op het zwembad afrennen om vervolgens bommetje te spelen ???
Ot.. daar kan je toch wel over heen springenZo lenig ben je toch wel??
Hubbieuit schreef:Ja Hoor Lame maarreee heb jij dan de spierballen ???????
Citaat:Dus JIJ ziet mij met een lichaam waar ik 4 kinderen mee gebaard hebt, dagelijks de nodige litertjes bierrrrrrrrrrrrr ingooi, half naakt over een hek heen springen???