Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jessiejl0ve schreef:Andere Simone
Heranda schreef:
Wat?
Zeeuwse Boktrit op Walcheren (omg. Koudekerke)
Wanneer?
dinsdag 15 augustus!
's Ochtends de rit, 's middags opfrissen etc., 's avonds BBQ.
Waar verzamelen?
Minicamping Jobse aan de Galgeweg te Koudekerke.
Voor trailer(s) vraag ik later
Wie (en met welk paard)?
1. Ersilia + Darmorah/Widia
2. Letizia + Darmorah/Widia
3. Nathalie + Katinka
4. Miranda + Herman
Onder voorbehoud:
Dominique + Moos
Samantha + Amay of Eran
Lisa + Useful
Simone + Flyer
Kimberley + Nusanna
Desiree + Rydar
Op de fiets:
1. Sita + Astrid
2. Marjon
3. Ben
4. Charlot
Wat zijn we van plan?
Het is de bedoeling om een rit van ongeveer 1½ tot max. 2 uur te maken waarbij we vooral gaan stappen en misschien een klein drafje. We zullen waarschijnlijk veel langs paden gaan waarbij je kan kiezen of je in de berm/ruiterpad loopt of op het harde en als het een lange tijd droog is geweest, ligt het bos er goed bij, dus dan kunnen we ook nog een stukje bos doen. Nathalie en Miranda gaan volgende week een route uitstippelenOnderweg is het misschien leuk om een ijsje te gaan halen, zeker als het warm weer is! Na de rit is het misschien ook weer leuk om op het veld bij Herman te gaan picknicken. De paarden en wij kunnen dan uitrusten terwijl wij lekker wat eten en drinken en de paarden wat kunnen grazen. Ik kan zorgen voor een ton met water, zodat de paarden ook kunnen drinken!
Wat meenemen?
Eten + drinken, halster + touw, geld, camera's(!) en verder wat je gewoon nodig hebt. Bij de fietser(s) die meegaan kan bij iemand misschien weer mijn krantentassen zodat daar spullen in mee kunnen voor onderweg!
Als je mee wilt, zelf aanpassen a.u.b.!
En a.u.b. DEZE quote aanpassen, omdat het anders weer niet klopt.