Hmmm, zo ver ik weet ben ik in de herfstvakantie vrij.
Dus als mijn ouders geen onverwachte vakanties plannen dan kunnen we weer gaan.
Blehh, buck is echt onwijs kreupel, vandaag naar marree geweest en daar hebben ze hem eerst onderzocht op hoefzweren ( tang/ hamer) maar hij reageerde nergens op. toen verdoofd. Toen het onderste gedeelte verdoofd was, liep hij weer als een zonnetje, bloeide weer lekker op. Toen hebben ze foto's gemaakt van zijn hoef, straalbeen, hoefbeen enz daar was niets op te zien dus gelukkig geen breuk of iets ergs. Nu staat hij tot dinsdag met nat verband om zijn hoef op boxrust en dan hopen dat er alsnog een hoefzweer uitkomt en anders moet hij dinsdag gescand worden en krijgt hij allemaal onderzoeken om te bepalen wat het is.
Het is zo'n lief paard, als ik de gang van de stallen inkom en hij hoort mijn sleutel bos dan begint hij al te hinniken. Als ik afstap met rijden hinnikt hij heel lief naar me. Zelfs zijn eigenaar zegt dat buck nog gekker is op mij dan op hem. Dus ik hoop echt dat het een hoefzweer is.
Met Deviltje gaat het super. We zijn weer aan het lessen en het gaat allemaal geweldig. 2 weken terug een nachtstrandrit gemaakt met volle maan, echt geweldig. Op de terug weg moesten we door een pikkedonker stuk madestein en ik zag geen hand voor ogen en toen heb ik hem de weg laten vinden en dat deed hij en ik had een lampje om dus de rest van de groep kon ons volgen.
Beetje lang verhaal geworden
maarja, hoe was jullie dag?