Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalHaast schreef:evt. heb ik ook nog wel een paardje... maar dan wil ik wel dat degene die op dat paardje stapt er al een paar keer op gereden heeft
tot nu toe is de datum dus vrij bij mij...
dus voorlopige planning is dat ik mee ga
horselover21 schreef:leuk, leuk, leuk, leuk, heb er echt zin in.. moet toegeven dat Luna nog nooit in het bos is geweest (schaam.. schaam..)!!
horselover21 schreef:Ik ga ook voor de 17e, en dan naast Azra!![]()
![]()
![]()
Ja Erica, jij moet ook mee!! Gezellie!!
Mag die merrie van jou wel mee naar het bos? misschien worden haar voeten we vies hoor? Of loopt het veulen gevaar!![]()
grapje hoor!
eertjuh22 schreef:ow ja.. er word door de hangijzers ieder jaar een bos/puzzel rit georganiseerd. heb hier al 2 keer aan mee gedaan. vorig jaar was het begin oktober.. is misschien ook wel leuk om daar aan mee te doen met zn allen als het dit jaar weer is
NoomsJJ schreef:Ik wil ook best mee maar mijn Arabje is nog nooit in het bos geweest en heeft nog nooit in een trailer gestaan.. trailer zal wel meevallen want hij is er niet bang van maar het bos en andere vreemde paarden om zich heen weet ik niet hoe hij erop reageert
Arabian_Girl schreef:NoomsJJ schreef:Ik wil ook best mee maar mijn Arabje is nog nooit in het bos geweest en heeft nog nooit in een trailer gestaan.. trailer zal wel meevallen want hij is er niet bang van maar het bos en andere vreemde paarden om zich heen weet ik niet hoe hij erop reageert
je ging al mee
en anders heb je toch altijd mini nog om op te gaan
ChiC_ schreef:Whaha nu ik al jullie berichten lees over paarden die nog nooit in het bos zijn geweest,
is het denk ik helemaal slim dat ik niet mee ga..
Veel plezier met jullie rit!!
oatswoats schreef:ChiC_ schreef:Whaha nu ik al jullie berichten lees over paarden die nog nooit in het bos zijn geweest,
is het denk ik helemaal slim dat ik niet mee ga..
Veel plezier met jullie rit!!
maar één die in de lijst staat hoor peggy![]()
En die rijdt wedstrijden dus is wel wat gewend![]()
mijn stoere knol is toch wel braaf