JoeyBabe schreef:I know Jokari, maar er zijn nog een hoop Belgenbokkers die iets dichter bij het Antwerpse wonen dan het Vlaams Brabantse..
Ik denk dan aan Skara, Orban, Belsje, Karolien, Biep, en mss zelfs een paar van het Oost-Vlaamse. (en mezelf ook niet vergeten uiteraard)
Het is wel een feit dat Mishagen of het Militair Domein niet zo goed bereikbaar is met het openbaar vervoer. Maar ik denk dat wij Belgenbokkers wel zodanig goed overeen komen dat er wel een paar zijn die taxi willen spelen...
Ik denk persoonlijk dat dit voor Karolien ook leuk is dat zij eens met haar Apache en/ of Esprit mee kan doen. En Skara met haar Skara. (en voor alle anderen)
Als jij een springclinic organiseert kom ik af.

Dan doen we toch gewoon eens een clinic (extra) op stal Mishagen met de weinige deelnemers uit het Antwerpse.
Voorlopig hoeven jullie met mij geen rekening te houden met de datum want ik ga een heel drukke vakantie hebben (in juli ben ik een aantal dagen kamperen, mss nog naar een festival, mss ook een paar dagen Spanje, vanaf augustus ben ik aan het blokken tot half september en vanaf half september ben ik een paar dagen naar de zee).