Daisy, Patrick gaat nu ook mee toch en misschien Donny?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sjietaah schreef:Hoe heet t..
Hoe zit dat nu voor naar de efteling..
Ik lees in dat topic dat Donny en Patrick ook meegaan..?
Rijden jullie zelf of ehm.. Ja hoe zit het..
Ik ben echt compleet niet mee..
sjietaah schreef:Ik stond net onder de douche en ik zat eens te denken..
Moest Patrick met zijn eigen auto rijden.. En Dominique of Ersiel ook niet meer meegaan.. Ik weet niet of Ersiel al vrij hebt kunnen krijgen en of Dominique zichzelf al heeft laten horen..
Maar goed ik dacht.. Stel als hun 2 ook niet meegaan. Dan kan Charlot bij Ben in de auto..
En dan is onze auto 'leeg', maar dan kunnen Kees en ik 's avonds diect door naar Beijerland.. Zodat we de volgende dag niet weer heen en weer naar Zuid beijerland moeten, we moeten namelijk 4 juni vroeg naar Oma daar..
Of misschien een idee voor op de terugweg.. Dat er dan nog eentje bij Patrick in de auto gaat.. Zodat wij over Steenbergen naar huis kunnen ofzo.. Het is maar een idee.. Maar voor ons wel makkelijker..
Dais_ schreef:Heeft iemand een routeplanner trouwens
Heranda schreef:Ja Dominique moet nou wel 's even laten weten of ze zeker mee gaat, dat zou wel handig zijn!
Lotje85 schreef:Ja en nu snap ik er geen reet meer van...
Heranda schreef:Charlot, je komt toch ook niet bij wildvreemden in de auto? Of gaat het je om de bestuurder?
Sita, jullie rijden achter ons aan, betekent dat dat wij de weg moeten weten?Haha, nee hoor is goed, wij rijden wel voorop hoor
sjietaah schreef:Miranda.. Jullie wisten de weg zei Marjon