Even doen dus, wel erg leuk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esmeralda schreef:ja idd, ken namelijk leuke mensen met MIJN naam (ik had hem tenslotte eerder) en stomme mensen(jij niet hoor).![]()
En als ik jou nou gaat vertellen dat jij hoogst waarschijndelijk naar mij bent vernoemt.
Want ik denk dat het jou opa is geweest, die heeft heel vroeger naast ons gewoont. Hij had toen een autosloop handel. En jou oom die verongelukt is (klaas) was dus zijn zoon, en hoe het verder in elkaar steekt weet ik eigelijk niet zo goed, maar dat ga ik hier niet uitleggen.
MaestroE schreef:Esmeralda schreef:ja idd, ken namelijk leuke mensen met MIJN naam (ik had hem tenslotte eerder) en stomme mensen(jij niet hoor).![]()
En als ik jou nou gaat vertellen dat jij hoogst waarschijndelijk naar mij bent vernoemt.
Want ik denk dat het jou opa is geweest, die heeft heel vroeger naast ons gewoont. Hij had toen een autosloop handel. En jou oom die verongelukt is (klaas) was dus zijn zoon, en hoe het verder in elkaar steekt weet ik eigelijk niet zo goed, maar dat ga ik hier niet uitleggen.
Is dat dan van me moetie's kan of me vatie's kant??![]()
Ik ken geen klaas
Esmeralda schreef:mmmmmmmmmm ga hier even info voor bij me mams, je hoort er nog van. Geen Zendman in de fam.????
En anders jammer dan, maar er is wel iemand van jou leeftijd degelijk naar mij vernoemt haha Was er echt van overtuigt dat jij het was. Je lijkt ook op een van die mensen haha
MaestroE schreef:Esmeralda schreef:mmmmmmmmmm ga hier even info voor bij me mams, je hoort er nog van. Geen Zendman in de fam.????
En anders jammer dan, maar er is wel iemand van jou leeftijd degelijk naar mij vernoemt haha Was er echt van overtuigt dat jij het was. Je lijkt ook op een van die mensen haha
Nou ik heb het ff gevraagd, maar we kennen geen zendman! Maar wel eeerg leuk dat je geeerd bent
Esmeralda schreef:oooooooooooo nou dan hoef ik niet verder te vragen.
mijn moeder had jou een keer op de manege gezien, in de tijd toen we samen Hasty deden, en die zei dat toen zo, vandaar.![]()
Hij ziet er trouwens goed uit Hasty paard
Esmeralda schreef:Even voor alle duidelijkheid:
De besloten pannekoeken gedoe, staat LOS van dit.
Maar we moeten als iedereen dat nog wil, iets na de zomer vakantie afspreken, want nu gaan er zoveel mensen op vakantie.Plus dat we met een redelijk aantal moeten komen, ook al is dit op een andere avond.
Esther28 schreef:Ja meldt me ook aan. Ben dan wel niet meegeweest met de ruiterpadenrit maar lijkt me keigezellig.
Esmeralda moet je persee met de rit zijn meegeweest??