Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie16 schreef:jah idd
ik weet wel wat i8k allemaal fout doet.
maar langs de buitenbak van de manege daven doe ik nooit
had ik al eerder geschreven
Esmeralda schreef:This_is_me schreef:JUIST Esmeralda.... Zo is het maar net!!!
LAten we nu weer over gaan tot de orde van de dag.. euh nieuwe datum voor een meeting?? hahaha
ja die nieuwe meeting, denk toch wel dat word tijdens de opening van de ruiterpaden haha![]()
Dan kunnen we een leuke bbq regelen in het pannekoekenhuis. Een besloten gebeuren dan, alleen voor bokkers.Dit kan vanaf al een schappelijk bedrag. Evt. kan je dan zelf consumtie bonnen kopen. En dan kunnen we gewoon een avondje lekker kletsen, eten en vooral veel lol hebben. Denk er maar een over, want het zal wel na de grote vakantie worden
tobilover schreef:Idd laat dr maar lekker banketstaaf..
Komt toch standaard negatieve praatjes uit
tobilover schreef:Sorry moest er even uit...
Maar idd laten we een nieuwe meeting bedenken
(bios met 50 bokkers hahahaha)
This_is_me schreef:Ik denk dat je het niet te ver van huis moet zoeken en iets moet zien te vinden waar iedereen zich mee uit de voeten kan. Snowworld word al lastig... Zoals BBQen kun je praten met iedereen... hihi ja ik ga daar echt voor gezellig!! Enne we hoeven toch niet te wachten tot na de zomervakantie????? We doen het gewoon 2 keer!!!! (bij iemand thuis?? Dan moetie wel een grote tuin hebben hahaha)
Nou nu ga ik echt.. Anders kom ik te laatop mn werk...
Esmeralda schreef:Meid niet teveel van ShannaY aantrekken, die heeft nu eenmaal overal commetaar op. Geeft op zich niks, maar gewoon lekker laten. Komt helemaal goed met jou, jij denkt nu gewoon de volgende keer na![]()
Ga maar verzinnen over de nieuwe meeting
ShannaY schreef:Esmeralda schreef:Meid niet teveel van ShannaY aantrekken, die heeft nu eenmaal overal commetaar op. Geeft op zich niks, maar gewoon lekker laten. Komt helemaal goed met jou, jij denkt nu gewoon de volgende keer na![]()
Jeetje wat een penny gehalte zeg hier, ongelooflijk, het is ook soms moeilijk om naar leeftijd te gedragen![]()
Ik was toevallig zelf in de bak aan het rijden, er draafde een tuigervos, en daarachter een klein bruin welshje voorbij de buitenbak. Nu heb ik geluk dat mijn paard daar niet van onder indruk was, maar iemand anders die prive les had, had er wel last van, toen haar paard er vandoor ging, en 3 vreugdebokken gaf.
Goed, misschien moeten dit soort mensen eerst eens zelf bijna verongelukt zijn met een paard doordat iemand voorbij draafde langs een stappend paard, misschien beseffen ze dan pas hoe onvoorspelbaar paarden kunnen zijn. Ik heb het namelijk wel meegemaakt.
ShannaY schreef:Esmeralda schreef:Meid niet teveel van ShannaY aantrekken, die heeft nu eenmaal overal commetaar op. Geeft op zich niks, maar gewoon lekker laten. Komt helemaal goed met jou, jij denkt nu gewoon de volgende keer na![]()
Jeetje wat een penny gehalte zeg hier, ongelooflijk, het is ook soms moeilijk om naar leeftijd te gedragen![]()
Ik was toevallig zelf in de bak aan het rijden, er draafde een tuigervos, en daarachter een klein bruin welshje voorbij de buitenbak. Nu heb ik geluk dat mijn paard daar niet van onder indruk was, maar iemand anders die prive les had, had er wel last van, toen haar paard er vandoor ging, en 3 vreugdebokken gaf.
Goed, misschien moeten dit soort mensen eerst eens zelf bijna verongelukt zijn met een paard doordat iemand voorbij draafde langs een stappend paard, misschien beseffen ze dan pas hoe onvoorspelbaar paarden kunnen zijn. Ik heb het namelijk wel meegemaakt.