Mamma en zwangerenmeeting Zeeland 8 of 9 april as.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:31

Otje_Elliot schreef:

Nadien, waarom kun je niet?? Jammer zeg
!

Ze moet de dag ervoor naar ermelo voor hengstenkeuring en DUR VENT wil niet 2 dagen rijden ... naahhhh

Maar Dientje je kan ook achter me aan rijden, ik zit inmiddels vol ... maar dan lijdt ik je wel naar middelburg, en ik kan ook nog 1 kind kwijt in de auto hoor, maar dat wil dat kind vast niet die wilt natuurlijk bij mama in de auto blijven
[/quote]
Ze mag ook met mij meerijden, maar drie kids achterin past niet....

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:49

Teriema : breng je USB-kabeltje mee als je dat hebt? Voor het geval m'n CF'jes vol moesten raken .... kan ik een deel foto's bij jouw overladen Of heeft iemand anders opslagmedium waarop ik eventueel kan foto's overzetten in geval van ... ? Ik wil niet graag beknibbelen op de kwaliteit Kan wel een paar 100 foto's kwijt hoor, maar als ik op dreef ben durfd dat wel's te weinig zijn

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:48

Son ik weet niet of we wel de juiste zender hebben voor vent zijn race...
En het is maar een klein huisje vergeleken met jullie huis

*begint zenuwachtig te worden voor zondag bibber bibber bibber*

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:53

Teriema had gesmst, ze kan niet online komen...

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:55

ach goss...
Ik eerder op de avond ook niet maar heb het gelukkig gefixed!

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:00

guccio schreef:
ach goss...
Ik eerder op de avond ook niet maar heb het gelukkig gefixed!

Internet thuis doet het wel bij haar, maar ze zit nu in zeeland in het hotel he

Gelukkig dat je internet weer hebt gefixt!

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:22

Het is Paris Roubaix Steef, kan je het niet zien in één of andere TV-gids? Volgens mij zenden ze dat ook op de NL'se zenders uit en als je de VRT kan nemen kan ie het zeker zien Vorige week toonden ze de Ronde van Vlaanderen op NL2 dus ...
Anders hebben we een brompot mee
Oh, en dat klein huisje maakt niets uit hoor, ons vorig huis was ook inie-mini Vent is niet snob hoor

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:25

neem het dan op voor hem thuis

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:29

Dat is het zelfde niet Dien, dat weet je toch zucht ... Ik heb zoiets van kijk dan s'avonds of s'nachts naar het nieuws en je weet wie gewonnen heeft maar nee, hij moet elke pedaalomwenteling live zien Pffffff ... zullen we ze ooit snappen die mannen????

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:21

nee, ik zeg ook altijd tegen mijn vader dat je de uitslagen van de voetbalwedstrijden op teletext kan zien en dat we dus best iets anders kunnen kijken. Nee, ik wil het live zien.. Wat is er dan zo leuk aan om naar een balletje te kijken? Ja uhhh, ja... uhhhhh zie je, ze weten het zelf niet eens

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:08

Haha mannen...

Pfft gelukkig hiero geen sporthubbie
Anders moet je even kijken op www.tvgids.nl weet je het zeker..
VRT weet ik niet of ik dat heb..

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:03

Nog 2 nachtjes slapen!!!!

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:22

Joyckuh juist ja wat is er te zien aan een manneke die achter een bal aanrent Of aan een vent op ene velo Zucht ... maar ach, als ze maar niet zagen toch?!
Hum ... wel minder dat ze dat altijd moeten tonen net als het de uitgelezen moment zou zijn om wat leuks te ondernemen en net lang genoeg dat de hele dag naar de knoppen is

Ziet wielrennen bij RTBF la 1 en la 2 en op eurosport en op Ned.2 in studio sport

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:32

Ja indedaad, en dan dat overdreven gedoe als het net niet een goal is Of dat gevloek op de scheidsrechter terwijl die dat toch niet hoort het melevende gedoe als net iemand anders eerder bij de finish is Mij word altijd geleerd dat het maar een spelletje is Ach ja, beneden hebben de vrouwen de macht over de tv en dus word er alleen boven sport gekeken

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:49

Joyce dat hebben jullei dames goed voor elkaar, ned 2 ook heel de dag/middag? heb geen verstand van sport op tv en laat het Son maar even uitzoeken

Nog maar 2 nachtjes slapen, nou ja 1 nachtje slapen en 1 nachtjes feesten!!

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:00

Ik zeg maar alvast dat we misschien moeten afzeggen... Jari is net wakker geworden en aan zijn hoofd te voelen een beetje verhoging... Ik hoop dat het vals alarm is!

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:04

Joykcuh heeft een "echte" in huis ook Pffffffff ... JA ik ken het Op het randje van die zetel gaan zitten en dan als een debiel omhoog springen gillend "JAJAJAJA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" JA WAT????
of als een geslagen hond "whoaaaaaaaaaaaaaaaaa" gillen als het net-niet ....... of zitten "wippen" op dat randje net als ie zelf aan het fietsen is en zenuwachtig zitten wiebelen erbij, misschien in een poging de zadelpijn te simuleren en commentaar geven nog meer dan die mannen die ervoor betaald zijn pfffff .... En natuurlijk weet ie minstens even veel en eigenlijk nog meer ... wat een gemist talent
Moest je hem anders vragen om op het randje te zitten zou ie zeuren dat dat oncomfortabel is En zoveel ie dan ongevraagd te zeggen heeft zo weinig zinnigs komt er anders uit

Ach weet je Steef, hij zoekt het maar uit Zijn zooi hoor Ned 2 staat studio sport op ...... en desnoods zapt ie wel op een franse zender of zo hoor! Ongetwijfeld dat ie het zal vinden

Oh jee ... Jari ... NIET DOEN jochie PLEASE

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:18

Mooi, mag hij franse zenders in tv inprogrammeren want geloof ook niet dat wij die erop hebben staan, we kijken er iig niet naar
Palmpje klaarzetten of moet ventje terugrijden??

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:19

Sonja: Hihi, ja inderdaad! Dat juigen en dergelijk nog net niet, maar wel OEEWWW dat is jammer! Buitenspel? Wat nou buitenspel! Kijk dan, die is hardstikke in man! Maar meestal hebben we daar hier geen last van, alleen het WK mag benenden gekeken worden

En niet vreemd hoor dat Jari nu ziek word, op de een of andere manier word hij dat altijd vlak voor we weg gaan... Dat schijnen die kids goed te kunnen plannen!

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:28

Idd Jock dat Jari vaak voor een meeting niet lekker is. is het niet zo dat jij het spannend vind en dit overdraagt op je ventje?

Inge_83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:29

Ik kwam vanmiddag Lot en Joost al tegen in de stad.
Hoorde ineens iemand roepen: heej, ben jij Inge?
Ik keek om en herkende Joost.

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:58

Oh wat leuk, heb je Lot al gezien??? Gaaf

vanity

Re: Mamma en zwangerenmeeting Zeeland 8 of 9 april as.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 11:18

is het gepermitteerd om een kater te hebben dan? Want wij organiseren vanavond een verjaardagsfeestje voor vriendin en dus moeten we ook opblijven om af te sluiten! Pfff, ik ga er slecht uitzien hoor!

MootjeK

Re: Mamma en zwangerenmeeting Zeeland 8 of 9 april as.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:01

Vrees niet. Ik heb ook een feestje vanavond. Ik ga dan wel eerder naar huis, maar zal er ook niet erg florisant uit zien...

Heb trouwens een dilemma. Thijs zou morgen net als ik een half uur/uur onderweg ben moeten eten. Als ik hem voed voordat ik wegga heeft hij pas anderhalf uur daarvoor ook al gehad, dus da's vrij kort op elkaar. Als ik hem voed als ik in Zeeland aankom zit er 4 uur tussen (normaal 2,5 a 3), dus da's weer vrij lang. Ook nog een optie is kolven voor ik wegga en dan de fles mee zodat ik eventueel onderweg kan voeden (op een parkeerplaats). Maar Thijs is niet zo dol op de fles. Wat zouden jullie doen? Ik neig zelf naar voor vertrek voeden...

Saskia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:40

Vóór vertrek nog voeden denk ik Mo