Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:46

Misschien nog een gek idee hoor (het blijft me echt heel erg bezighouden)...

Rijden jullie vaker buiten in de omgeving waar hij is verdwenene? Is er in zo'n rit dan ook een punt waar jullie uitrusten, even een broodje eten.. Kan hij daar staan? Of op een andere (onverwachte) plek waar je vaak komt?

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:46

Fransje23 helpt idd Femke (zo heet de eigenaresse van het paard) met zoeken in het gebied waar die er vandoor ging.

Ik hoop idd ook niet dat iemand hem meeneemt zonder te melden. Maarja we hopen gewoon dat ie snel gevonden word.

En natuurlijk dat veel mensen mee helpen zoeken. Ook manege's en mensen die daar in de buurt wonen of hun paard daar staat. In iedergeval opletten of er paarden aan komen lopen want hij zal wel honger krijgen en toch meer naar plekken toe gaan waar eten is.

Hilli: Dit is de eerste keer dat we daar kwamen en het was al vrij in het begin van de rit.

klien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:48

elibeest schreef:
zijn er ook verlaten bunkers in de duinen? Ik weet niet of dat zo is en hoe groot die dan zijn, maar zou zo'n dier daar niet naar binnen gegaan kunnen zijn?

Alle bunkers zijn afgesloten, dus dat is geen mogelijkheid. Het enige wat ik hoopte was dat hij naar stallen in het duingebied zou lopen. De meeste daarvan zijn ook van boswachters, dus dan zou het probleem zo opgelost zijn.

pubelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:49

radnah2 schreef:
We willen morgen flyers gaan ophangen met foto erop en rtv noord-holland is al ingelicht en had wel intresse. Dus nummer doorgegeven maar verder weet ik dus niks over.

We wachten eerst vanavond ff af.

Pubelia: Zou je iets kunnen doen??? (weet niet hoe ik het anders moet vragen)

wat dan? ik zit niet meer op dat forum. reagge van dat forum zit hier ook op het forum mischien dat je die een pm moet sturen ik heb nml ook geen info en geen foto.

Lusitano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:50

...ik blijf ook maar kijken of het arme dier al gevonden is....
Heb net vrij gevraagd op mijn werk maar dat kon echt niet....woensdag werk ik maar een halve dag. Als hij dan nog niet gevonden is ga ik ook het duin in!!

Ipsilonka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:51

In dit topic en in het topic oproep (op Verslag van de dag) staat volgens mij al een hoop info !

Wespel78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:54

Nog steeds helemaal niets....pffff wat moet de eigenaar in angst zitten....En het paardje....

Dimple

Re: Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:56

Ik heb het ook bij ons op stal rondbazuind.

Ik hoop echt dat hij snel wordt gevonden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:57

Ik vind dit echt TE bizar, een land waar we met zn alle op een halve meter wonen en dan een paard die gewoon zoek is?? Niet te vinden??

Als iemand die het coordineerd mij morgen rond een uur of 12 belt kan ik denk ik ook wel komen zoeken......

Tel staat op mijn website.

echt, heel heel vaag. Ik hoop dat hij snel gevonden wordt........ en in goede staat.

Brrrr

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:57

wil niemand ongerust maken, maar zijn er in het duin ook stukken met drijfzand. Ja sorry maar je moet alles in je overweging meenemen

Lusitano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:00

ik zou overigens weinig boodschap hebben aan de sluitingstijd van het bos als ik mijn paard kwijt was...kunnen ze geen uitzondering maken???

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:02

Heb een doorstuur mailtje gemaakt en dat naar alle paardenmensen gestuurd die ik ken met de oproep om het weer verder door te sturen..
Hoop dat het helpt...het is te proberen

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:04

Lusitano schreef:
ik zou overigens weinig boodschap hebben aan de sluitingstijd van het bos als ik mijn paard kwijt was...kunnen ze geen uitzondering maken???

Jij ziet in het donker veel minder dan dat paard
Bovendien helaas pindakaas, vinden de meeste mensen jou belangrijker dan het paard. (ik zou ook voor me paard door weer en wind gaan hoor, maar goed.)

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:06

heb het ook op cavaletti gezet daar zitten ook mensen uit die omgeving

Wel minder dat het paard nog niet gevonden is nu de avond weer valt

klien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:06

Lusitano schreef:

Hihi, jij hebt ook overal schijt aan he. Maar ja, zonder paard en met toestemming mag je er uiteraard best in, zeker als je zegt waar het om gaat. Er worden ook vaak droppings en excursies gedaan in de nacht.

Lusitano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:10

Je weet hoe dat gaat he Klien!! Voor Iwan zou ik door de hel gaan en weer terug als het nodig was. Zaklampje mee en gaan met die banaan...
Ik hoop zo voor Femke dat haar paardje in goede gezondheid wordt teruggevonden en dat er toch een nietsvermoedende goedzak was die haar paardje heeft meegenomen! Maar dan zou je de politie wel waarschuwen denk ik... Ik leef in ieder geval erg met haar mee!!

hrappur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:11

wat erg nog niet gevolden .... ik denk dan wel dat ze richting castricum is gegaan... in egmond is het nog niet zo heel groot .. dan kom je ook uit op een weg ... !

ingvdh

Re:

@ esmiralda, er zijn geen stukken drijfzand gelukkig.

Ik hoop toch echt dat het paard binnenkort gevonden wordt, dit lijkt me vreselijk voor de eigenaar

Farouche

Re:

Wat erg zeg, gaanders langs bij mensen met paarden in de omgeving! Misschien hebben zij hem opgevangen

klien

Ik zie Fransje23 online, zou ze wat te melden hebben?

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:12

Ik hoorde net dat het paard helaas nog niet gevonden is dus we gaan waarschijnlijk morgen zoeken.

Mactime

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:14

is ie nou nog niet gevonden,,? hoop ik voor het paard dat iemand hem bij hem op stal heeft,, ik zou als ik in de buurt woonde met een foto van het paard elke stal en boederij langsgaan om te kijken,, of ie daar zou staan ..

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:14

Ik heb het inmiddels ook op het AV- forum gezet

_Inge

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:15

op de markplaatsen staan ook al advertenties ja.

En ook ik blijf het raar vinden dat werkelijk waar niemand het paard heeft gezien.

Maar 1 dingetje wat weer super is, ik heb yorin Fm gemaild en ze hebben me terug gemaild dat ze graag helpen zoeken, en die bereiken veel publiek

pfff maar Hart van Nederland, te erg voor woorden, ze vonden iemand die bierdopjes verzameld bv beter om naar te kijken dan een vermist paard!!!!

Heb Femke net nog aan de telefoon gehad en ze wisten dus nog niks , de tweede nacht gaat hij straks in , meid sterkte hoor

colleen3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:16

jeetje
wat erg zeg !!