Het lijkt mij wel heel leuk om mee te gaan met de bonte boktrit (als dat nog kan in ieder geval!) Maar dan zou ik hier thuis ook moeten overleggen, over welke datum gaat het, dat heb ik niet kunnen vinden?
Oh leuk! Het is aankomende zaterdag al om 12 uur in Beilen. Waar in Beilen weet ik zo niet. Tuurlijk mag je nog mee! Moet jij niet heel ver rijden dan?
Aankomende zaterdag is erg krap aan voor mij De rit daarheen met de trailer zal +/- 2 uur rijden. Opzich niet zo een probleem hoor.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik het nog red voor zaterdag, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar het verslag van de rit en meeting (Misschien als er de volgende keer weer een bonte boktrit komt, ben ik zeker van de partij!)
Er komt inderdaad waarschijnlijk van de lente nog een bonte bokt-rit, dit omdat heel veel mensen mee wilden, maar dat was voor hun erg moeilijk in deze periode. Nu gaan we waarschijnlijk maar met zn vieren, waarvan drie bonten. Er zal vast wel een verslag komen.
Ik heb nog niet gekeken hoe die grote parkeerplaats heet Het wordt denk ik wel wat later dan 12 uur want we moeten Mandy nog ophalen maar ook moet ik oppas hebben voor de kleine Denk dat half 1, 1 uur een mooie tijd is?
Spreken we nu om 1 uur af dan? Enne, kan zijn dat de mijne helemaal bruin is hoor. Weet nog niet of ik hem wel ga wassen met dit weer en ze is echt een enorm zwijn op zichzelf.
Ja doe dat maar. Zijn wij rond 12 uur bij jou Mandy is dat goed?
Enne ik verwacht wel schone bontjes op de rit, die van mij heeft beloofd om de hele week niet te rollen in de mest ed. Dus verwacht ik dat jullie ook schone bontjes hebben Moeten tenslotte wel een beetje mooie foto's worden
haha oke mistral94 ik ga leandro helemaal borstelen morgen en dan laat ik hem op stal staan zodat ie niet meer kan rollen enne 12 uur vindt ik goed dan zorg ik dat ik om 10 uur al bij leandro ofzow ben heb ik alle tijd om hem te borstelen en alles enne is er iemand op tegen als ik met een touwhalster rijdt?????
Zolang jij Leandro kan houden en geen brokken maakt moet je het zelf weten. Maar vergeet niet dat je met 3 vreemde paarden op pad gaat Enne laat Leandro maar lekker rollen ed daar is het paard voor. Ik heb Missy wel opdracht gegeven om niet te rollen, maar luisteren doet ze toch niet