Als ik kan komen dan toch, want mijn projectweek naar het buitenland valt rond die periode, dus ff de datums afwachten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Satine schreef:Ik ga proberen voor een bijpassende staartbandage te zorgen tegen dan, want dat was de vorige keer toch geen zicht he...![]()
craz schreef:Ik moet is zien ivm examens.
Spijtig dat in maart niet gaat want zo eind april zal weer krap worden.
Maar ik hou hier alles in het oog en als er beslist moet worden SarahJ laat dan maar iets weten.
Wat ik miss wel nog wilde zeggen ivm de piste is dat er toch ook moet gekeken worden of er daar geen geluidsinstallatie is want dat vond ik vorige keer toch erg lastig. Die piste is zodanig groot dat het geluid gewoon weg is als je helemaal aan de andere kant van de piste rijdt.
Ofwel maar de helft van de piste gebruiken?
Teigetje schreef:Ik ben al naar een clinic van Jan Nivelle gaan kijken in de ruiterschool en die gebruikte toen toch een microfoon. Er is zeker een geluidsinstallatie maar weet of je die dan buiten moet huren of zo?
Misschien heeft de lesgeefster zelf wel zo'n installatie?
Als ik die dag kom kijken en ik kan wat vroeger komen of zo, wil ik wel een minicursusje vlechten geven voor bvb Saartje 39
Eilandje schreef:Ja, maar zo gaan we het dus echt moeten doen, heJij huurt het eerste uur hé sarah, ikke het tweede, enz
Teigetje schreef:Als ik die dag kom kijken en ik kan wat vroeger komen of zo, wil ik wel een minicursusje vlechten geven voor bvb Saartje 39
SarahJ schreef:Vervelend mens! Ze weet ook nooit iets zelf. Ze moet het altijd gaan vragen.
Eilandje schreef:Jij huurt het eerste uur hé sarah, ikke het tweede, enz
Ja, maar zo gaan we het dus echt moeten doen, he!
We stellen een tijdschema op, en om de 5 minuten belt er iemand om de piste voor een uurtje te huren. Telefoons opnemen, dat zal dat mens doen![]()
.
G*dverdomme ik ben boos!
leentje schreef:En welk stukje mag dat dan wel zijn:)) *herkent een stukje karakter van zichzelf in dat van Sarah opeens*
leentje schreef:En als het dan nog nie pakt, awel ja dan belt gelle elk op toer ne keer voor een uurke te huren
Quirinake schreef:iddwe gaan ze heel netjes maken e kim
maar je komt toch met je gereedschap af e? *hint hint*
om te vlechten
![]()
Tyrza schreef:Ik zal vast gaan oefenen op de zachte G. Is zo onder de knie