To Belg or not to Belg - CLINIC III - Ideeën?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Satine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 00:27

He en Anja, vergeet mij niet he. Ik ga proberen voor een bijpassende staartbandage te zorgen tegen dan, want dat was de vorige keer toch geen zicht he...
Als ik kan komen dan toch, want mijn projectweek naar het buitenland valt rond die periode, dus ff de datums afwachten.

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:20

Satine schreef:
Ik ga proberen voor een bijpassende staartbandage te zorgen tegen dan, want dat was de vorige keer toch geen zicht he...

Nee inderdaad, dat was wel echt een grote schande. Weet niet of we je zo nog kunnen toelaten op de clinic...

Yasmine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:16

Ik hoooooop dat ik eindelijk ook eens kan komen meedoen met Quiny, dus ik ga het meteen vragen.
Die data vallen toch niet in de examens ofzo hè?

Balte

Re: To Belg or not to Belg - CLINIC III - Ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 15:16

craz schreef:
Ik moet is zien ivm examens.
Spijtig dat in maart niet gaat want zo eind april zal weer krap worden.
Maar ik hou hier alles in het oog en als er beslist moet worden SarahJ laat dan maar iets weten.

Wat ik miss wel nog wilde zeggen ivm de piste is dat er toch ook moet gekeken worden of er daar geen geluidsinstallatie is want dat vond ik vorige keer toch erg lastig. Die piste is zodanig groot dat het geluid gewoon weg is als je helemaal aan de andere kant van de piste rijdt.
Ofwel maar de helft van de piste gebruiken?

Ik ben al naar een clinic van Jan Nivelle gaan kijken in de ruiterschool en die gebruikte toen toch een microfoon. Er is zeker een geluidsinstallatie maar weet of je die dan buiten moet huren of zo?
Misschien heeft de lesgeefster zelf wel zo'n installatie?

Als ik die dag kom kijken en ik kan wat vroeger komen of zo, wil ik wel een minicursusje vlechten geven voor bvb Saartje 39

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 16:21

Teigetje schreef:
Ik ben al naar een clinic van Jan Nivelle gaan kijken in de ruiterschool en die gebruikte toen toch een microfoon. Er is zeker een geluidsinstallatie maar weet of je die dan buiten moet huren of zo?
Misschien heeft de lesgeefster zelf wel zo'n installatie?

Als ik die dag kom kijken en ik kan wat vroeger komen of zo, wil ik wel een minicursusje vlechten geven voor bvb Saartje 39

dat zou super zijn Anja Ik ben daar dus echt ni zo goed in om mooie vlechtjes te maken en ik zal dat toch moeten leren wil ik later op wedstrijd gaan (ooit toch )

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 16:28

What the f*ck !!!

Ruiterschool van mn voeten !
Ik bel zonet met de Ruiterschool, ik leg alles uit, vraag naar geluidsinstallatie, is allemaal in orde, tot we aan de prijs komen!
Ze zijn weer daar met hun 350€, zenne !

Ik zeg haar dat we het vorig jaar ook per uur hebben afgehuurd en dat we toen 12€50 per uur hebben betaald, maar nu zou het dus zijn dat dit enkel geldt als je het individueel per uur afhuurt.

Ik moet nu ff kalmeren. Sebiet bel ik nog eens terug om het nog eens te proberen! Damn, wat ben ik boos !

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 16:29

Jij huurt het eerste uur hé sarah, ikke het tweede, enz

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 16:44

Vervelend mens! Ze weet ook nooit iets zelf. Ze moet het altijd gaan vragen .

Eilandje schreef:
Ja, maar zo gaan we het dus echt moeten doen, he !
We stellen een tijdschema op, en om de 5 minuten belt er iemand om de piste voor een uurtje te huren. Telefoons opnemen, dat zal dat mens doen .

G*dverdomme ik ben boos !

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 16:46

Okay, ik heb hier zonet een emailadres gevonden van de LRV (het is ook de LRV die de telefoon opneemt in de Ruiterschool). Zou ik een mailtje sturen? Dat is misschien gemakkelijker dan over de telefoon?

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 16:57

amaai zenne, wa een systeem
als we het zo moeten doen dat ieder individueel een uur moet afhuren laat ge het maar weten, ik wil dan zeker ook eens bellen!
maar anders misschien eerst mail sturen...ik weet niet wat het beste is...

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 17:01

Mijn ervaring (in professionele situaties dan) is dat als je iets gedaan moet krijgen dat een mail of een fax sturen vaak erg inefficiënt is en dat je best gewoon belt en doorduwt tot je hebt wat je moet hebben. Dan moeten ze er wel werk van maken terwijl je aan de lijn hangt.

Komaan Sarah en laat u niet afschepen hé

Vraag desnoods naar haar baas

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 17:06

Sh*t, en ik ben helemaal geen held aan de telefoon .

Ik moet nu dringend door, heb met Cindy afgesproken om naar de Horsewhip te gaan. Zal morgen dan nog eens bellen. Al heb ik ook wel zin om eens persoonlijk langs te gaan. Face-te-face, eens zien hoe groot ze dan nog zijn . Grapje , maar dat persoonlijk langsgaan meen ik wel. Ik laat het er alleszins niet bij *steekt vuist in de lucht*!

Net mn mails gecheckt, en heb bericht terug gekregen van Vicky Smiths. Ze vindt het leuk dat we aan haar gedacht hebben, maar ze heeft het veel te druk met haar eigen paarden en wedstrijdbegeleiding van haar leerlingen. Misschien in de toekomst. Was een vriendelijk mailtje .

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 19:38

Sarah, is het misschien niet beter om het dan gewoon echt per uur af te huren? Ik wil ook wel een keer bellen. Want als je er nog veel achter gaat zitten en ruzie maakt gaan ze het misschien ook heel snel doorhebben als we dat trucje proberen en gaat het helemaal niet meer lukken... Allé, ik weet niet hè, was maar een bedenking.

orban

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:19

Zo hé dat gaat daar goed precies in de ruiterschool! Seg is het mogelijk dat ik rond de middag zou kunnen meerijden met de clinic wij moeten namelijk een heel eindje rijden en anders moeten we heel vroeg vertrekken of zijn we heel laat thuis. En ik moet ook rekening houden met ons lien hé.
Ik weet het is vroeg dat ik dit vraag maar ik dacht ik vraag het toch maar.

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 12:03

Ik zou toch nog graag één poging ondernemen, Anjatjeuh.
Heb net nog eens geprobeerd, maar niemand neemt op. Wat wel te verwachten is op een zatderdag.
Ik ga maandagvoormiddag nog eens proberen.

Nu ik er een nachtje over heb kunnen slapen - en wat minder opgenaaid ben - heb ik er wel een goed gevoel bij, en denk ik dat we wel tot een akkoord kunnen komen. Alleen al het feit dat we 350€ zouden moeten betalen, om de piste 6 uur te gebruiken, is te zot voor woorden. Dat moeten ze zelf toch ook inzien?

Orban, alles hangt af van de groepsindeling, maar daar kan denk ik wel rekening mee worden gehouden.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:04

Sarah, benadruk dan vooral dat we er geen commerciële activiteit willen opzetten hé, en dat er dus geen toeschouwers zullen zijn en al helemaal geen betalende. Je kan bijv zeggen dat we een club zijn die een trainingsdagje willen organiseren.

Succes

craz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:17

Teigetje schreef:

Goh! Die cursus wil ik dan ook wel meemaken Ben er gewoon nog nooit in geslaagd om in te vlechten.

SarahJ das echt wel belachelijk veel geld. Maar ik zou zoals Saartje zegt de nadruk leggen op feit dat het geen commerciële activiteit is want volgens mij denken ze dat wel anders zouden ze toch zoveel niet vragen?

En anders kunnnen we miss nog de piste van de lrv nederokkerzeel afhuren? Cindy zit toch in het Bestuur, niet?

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 18:49

SarahJ schreef:
Vervelend mens! Ze weet ook nooit iets zelf. Ze moet het altijd gaan vragen .

Eilandje schreef:

Ja, maar zo gaan we het dus echt moeten doen, he !
We stellen een tijdschema op, en om de 5 minuten belt er iemand om de piste voor een uurtje te huren. Telefoons opnemen, dat zal dat mens doen .

G*dverdomme ik ben boos !

*herkent een stukje karakter van zichzelf in dat van Sarah opeens *

Niet dat het mijn zaken zijn want ik doe natuurlijk niet mee, maar ik zou idd nog een beke doorpushen in het proberen duidelijk maken dat het te zot is om los te lopen (en dat van benadrukken dat het geen commerciële activiteit is ne goeie!)
En als het dan nog nie pakt, awel ja dan belt gelle elk op toer ne keer voor een uurke te huren (eventueel kunt ge nog niet in volgorde bellen, dus bijv. de eerste belt en hoort wanneer het allemaal nog vrij is *om zeker te zijn dat er niet al ergens tussenin iemand anders al een uur heeft*, als er nog een aaneensluitende blok is, pakt die het weet ik hoeveelste uur en alarmeert de rest die dan direct ook bellen, maar bijv. de volgende pakt twee uur ervoor en iemand anders het uur ertussen; en dus niet: de eerste vraagt voor om negen uur, de volgende vijf minuten later voor om tien uur, de volgende vijf minuten later voor om elf uur, want dan gaat het opvallen )
Maar ik zou Sarah dan geen uur meer laten reserveren, die naam gaat waarschijnlijk te bekend voorkomen na al die kwaaie telefoons

succes ermee!

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 18:58

leentje schreef:
:)) *herkent een stukje karakter van zichzelf in dat van Sarah opeens *
En welk stukje mag dat dan wel zijn ?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:08

leentje schreef:
En als het dan nog nie pakt, awel ja dan belt gelle elk op toer ne keer voor een uurke te huren

Amaai! Ik mag mijn woordenboek Vlaams wel eens uit de kast gaan halen

Ik lees ondertussen vrolijk met jullie mee hoor!

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:11

Die "amai" was al een goed begin Tyrza .
(toen ik in Nederland op kamp was, probeerde iedereen mijn "amai" na te doen)

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:13

Ik zal vast gaan oefenen op de zachte G. Is zo onder de knie

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 21:22

het is wel heel dialect geschreven ook

Echt wel dom dat ze 350 euro vragen
xxx

Coberlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 21:24

Quirinake schreef:
idd we gaan ze heel netjes maken e kim maar je komt toch met je gereedschap af e? *hint hint* om te vlechten

heheehe. Ik zal u ook ne keer leren hoe da moet
xxx

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:29

Tyrza schreef:
Ik zal vast gaan oefenen op de zachte G. Is zo onder de knie

Haha, praat jij maar gewoon Nederlands, dat vinden wij ook eens leuk om te horen
En we zullen ons best doen om mooi te praten

Sarah: als er moet gebeld worden, laat je het maar weten, ik huur daar sowieso al een uur om de 2 weken, misschien krijgen "klanten" voorrang?