Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LovingTweety schreef:Neee!! Dat meen je niet, dan wordt je echt gek!
LovingTweety schreef:*Haha, ziet iedereen (behalve paul) gapend naar zo'n gast kijken
capopjekop schreef:jaaah die kijkt dan juist de andere kant op ofzo, waar hij wel wat interessants ziet lopen
capopjekop schreef:Wahaha jij ook al
Had ik 3 jaar geleden toen ik les had, was echt een te lekkere kerel en ik denk, zal eens laten zien hoe goed ik het al kan: gevolg te fanatiek, board hapt sneeuw, een wit gepeperde kris
capopjekop schreef:Maarre ik ga tv kijken en slapen, en dan dromen over lekkere snowboard kerels, bertmutsen en boarden
LovingTweety schreef:Nee ik ben wel een keer met een vriendin op me rug naar beneden gegaan, had nog wel kunnen remmen, maar beneden was het te druk, dus heb 'ons' laten vallen, gelijk al die leraren naar ons toe rennen, kijken of het goed ging en of we ergens last van hadden, wij konden alleen maar lachen. We hadden wel even de aandacht van heel snowworld
Kwam dus allemaal omdat zij niet kon bochtjes skieen. En ze kwam vlak achter mij aan en melde dat ik opzij mocht gaan, ik deed dat maar zij blijkbaar ook